نمایشگاه CES 2019: فندکی هوشمند با راهکاری جالب برای ترک سیگار

در میان شرکت های قدرتمندی که با دست پر به نمایشگاه CES امسال آمدند شرکت های گمنامی را می بینیم که محصولات جذابی را در معرض نمایش دید عموم قرار دادند. یکی از این شرکت ها، شرکتی لبنانی با نام اسلایتر (Slighter) بود که فندکی هوشمند و جالبی را برای افراد سیگاری تولید کرده است که با راهکاری جالب این افراد را به ترک سیگار تشویق می کند.

فندک هوشمند اسلایتر

فندک هوشمند اسلایتر راهکار هوشمندانه برای ترک سیگار

این فندک جالب و هوشمند به هیچ وجه به شما اسرار نمی کند که سیگار نکشید در مقابل بیشترین میزان سیگاری را که در روز می کشید را ثبت می کند و میزان هزینه صرف شده برای سیگارهایی که کشیدید را نیز محاسبه می کند. شاید سوال شود که چگونه این فندک تعداد سیگار های کشیده شده را محاسبه می کند، هر بار که این فندک را روشن می کنید بصورت خودکار در حافظه در نظر گرفته شده ثبت می شود.

از نظر روانشاسی یکی از راه های بسیار کارآمد برای ترک سیگار، ترک کامل ناگهانی و یک دفعه ای آن نیست و بهتر است هر روز تعداد سیگار های خود را کاهش دهید تا کم کم بتوانید بصورت کامل سیگار را ترک کنید. این فندک هوشمند نیز از همین رویه بهره برده است. جالب است بدانید این فندک هوشمند در هر روز سیگار هایی که در کل استفاده کرده اید را از نظر هزینه صرف شده محاسبه می کند و در اختیارتان قرار می دهد.

فندک هوشمند اسلایتر

در صورتی که شما میزان سیگار مصرفی خود را کاهش دهید، مقدار هزینه پس انداز شده از کم کردن مصرف سیگارتان را نیز به شما اطلاع می دهد، این محصول جدید از یک نمایشگر کوچک نیز بهره می برد و تمام اطلاعاتی که گفته شده با استفاده از نرم افزار در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند اندرویدی و IOS قابل دسترسی و مشاهده است.

ارتباط با گوشی های هوشمند

نکته های جالب این فندک هوشمند تمام نشده است، شما می توانید همزمان نرم افزار گوشی هوشمند مرتبط با این محصول را در چند گوشی متفاوت نصب کنید تا برای مثال دوستتان و یا خانواده در جریان پیشرفت شما در کاهش مصرف سیگار باشند. البته باید گفت هیچ راهکاری برای ترک صد در صد سیگار و مواد مخدر وجود ندارد و همه چیز به خود شخص بستگی دارد و سازندگان این محصول هوشمند نیز بیان کرده اند چنین روشی بصورت قطعی باعث ترک سیگار نخواهد شد اما با توجه به نحقیقات صورت گرفته یکی از موثر ترین راه ها می باشد.

قیمت 129 دلاری برای فندک هوشمند اسلایتر در نظر گرفته شده  قرار است در جولای امسال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: cnet

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد