نمونه تصویر گرفته شده با دوربین پنج گانه گوشی نوکیا 9

همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، بعد از معرفی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، نوبت به برگزاری نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا رسیده، از تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) یعنی فردا، این نمایشگاه معتبر شروع به کار خواهد کرد. قطعا در این نمایشگاه معتبر و البته جذاب شاهد رونمایی گوشی های هوشمند و تکنولوژی های روز در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خواهیم بود. گوشی نوکیا 9 یکی از این محصولات می باشد که بی صبرانه منتظر رونمایی آن در نمایشگاه جهانی موبایل امسال هستیم. اولین گوشی هوشمند با 5 دوربین اصلی.

تصویری زیبا گرفته شده سنسور های قدرتمند نوکیا 9

ادواردو کاسینا، مسئول رسانه های اجتماعی شرکت نوکیا، عکس گرفته شده توسط یکی از عکاسان حرفه ای فنلاند به نام Konsta Punkka را صفحه اینستاگرام این شرکت منتشر کرده. این تصویر به گوشی نوکیا 9 نسبت داده شده است.

نمونه تصویر گرفته شده از سنسور های پنج گانه دوربین اصلی نوکیا 9

پیش از توضیح اجمالی در خصوص تصویر گرفته شده، باید بدانید پست کردن عکسی در اینستاگرام توسط این نرم افزار کمی فشرئه می شود و بعضی از جزئیات تصویر از بین خواهد رفت اما با توجهبه تمام این تفاصیل تصویر ثبت شده آنقدر زیبا است که جای هیچگونه حرف و حدیث را باقی نمی گذارد.

مهمترین اتفاق رخ داده در این تصاویر، ترکیب رنگ بسیار شگفت انگیز آن می باشد. تفکیک رنگ های موجود در تصویر کاملا مشهود می باشد. اما جال تر از آن این است که این تصویر در زاویه ای رو به رو خورشید گرفته شده، همانطور که می دانید عکاسی در مقابل نور مستقیم خورشید ممکن است باعث ترکیب نادرست رنگ های و البته پایین آمدن کیفیت آن می شود.

اما جالب است که در این تصویر اشعه های خورشید و خط ابر های آسمان به همراه کوه های درتصویر تفکیک فوق العاده و در کنارش ترکیب رنگ بسیار زیبایی را مشاهده می کنیم. البته احتمال استفاده از نرم افزار های عکاسی برای سنسور های دوبین نوکیا 9 نیز بسیار قوی است که چنین اتفاقی کاملا طبیعی است.

هنوز نمیدانیم که این گوشی هوشمند از سنسور های زوم و یا عریض استفاده می کند یا نه. پس بهتر است کمی دیگر صبر کنیم تا شاهد رونمایی این محصول شگفت انگیز مخصوصا برای علاقه مندان گوشی های هوشمند با دوربین های باکیفیت که البته کم هم نیستند باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد