همکاری ایسوس و انرمکس در تولید پاور گیمینگ

کمپانی انرمکس به عنوان یکی از طراحان و تولید کنندگان پاور های حرفه ای در سطح جهان، به تازگی همکاری جالبی با ایسوس در زمینه تولید پاور گیمینگ انجام داده است. پاور های Enermax که همواره به عملکرد حرفه ای و طول عمر بالا معروف هستند، در سری جدید RevoBorn TGA موفق به دریافت تائیدیه ASUS TUF شدند تا همکاری مشترک این دو برند در زمینه طراحی و تولید منبع تغذیه گیمینگ شکل گیرد.

از مشخصات بارز پاور های RevoBorn TGA می توان به مدار DC to DC، خازن های الکترولیت 100 درصد ژاپنی با قابلیت تحمل 105 درجه سانتی گراد و دو ریل 12 ولت اشاره کرد. سیستم کابل کشی در منبع تغذیه های جدید انرمکس به صورت نیمه ماژولار طراحی شدند. انرمکس در طراحی فن پاور از فناوری انحصاری خود به نام DFR (مخفف Dust Free Rotation) بهره می برد که در شروع به کار PC، فن پاور را به مدت 10 ثانیه در جهت عکس می چرخاند تا گرد و غبار را خارج کند.

قابلیت دیگری که پاور های جدید انرمکس ارائه می دهند، گجتی به نام COOLERGENIE است که کنترل سرعت چرخش فن های کیس و منبع تغذیه را بر عهده می گیرد. کنترلر COOLERGENIE سه حالت چرخش فن شامل حالت Whisper (خاموش ماندن فن تا 40 درصد لود سیستم)، حالت Silence (خاموش ماندن فن تا 55 درصد لود سیستم) و حالت OFF (روشن ماندن دائمی فن ها و تغییر سرعت چرخش بر اساس میزان لود و حرارت) ارائه می دهد.

همچنین تابعی برای روشن ماندن فن های کیس و منبع تغذیه به مدت 40 تا 60 ثانیه در نظر گرفته شده تا حرارت باقی مانده از فضای داخل کیس و منبع تغذیه به طور کامل خارج شود. پاور های سری RevoBorn TGA به سه عدد فن T.B RGB مجهزند که با استفاده از کانکتور های 4 پین RGB به کنترلر اختصاصی منبع تغذیه متصل می شوند. نورپردازی فن ها توسط نرم افزار اختصاصی ASUS AURA RGB قابل کنترل هستند و به این صورت افکت های نوری مادربرد و فن ها با یکدیگر همگام سازی می شوند.

منبع تغذیه های سری RevoBorn TGA در سه مدل با توان 500/600/700 وات برای راه اندازی سیستم های گیمینگ، مالتی مدیا و سینمای خانگی تولید و تا پایان ماه آگوست روانه بازار می شوند.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد