ویدئویی جذاب از ویوو وی 15 پرو : زیبای شگفتی ساز

شرکت های چون ویوو، شیائومی و گوگل یکی از  مورد علاقه ترین شرکت های عرصه های گوشی های هوشمند از نظر شخصی خودم می باشند. و با قدرت می توان گفت گوشی های هوشمند این شرکت های به نسبت قیمت هایشان، بسیار بسیار بسیار مناسب و قدرتمند می باشند. یکی از دوست داشتنی ترین این محصولات ویوو وی 15 پرو می باشد.

ویوو وی 15 پرو زیبای دوست داشتنی

واقعا هرچه از زیبایی و مشخصاتف فنی و سنسور های دوربین و … این گوشی هوشمند بگوییم کم است. به شخصه آنقدر که از رونمایی این گوشی هوشمند خوشحال شدم از رونمایی خاندان مغرور گوشی های هوشمند اپل خوشحال نشدم.

ویوو وی 15 پرو از یک صفحه نمایش بسیار زیبای بدون ناچ بهره می برد، راهکار حذف ناچ در صفحه نمایش با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ حاصل شده است.

اما برویم سراغ قابلیت های متحیر کننده این گوشی هوشمند. در ابتدا چیزی که باعث می شود چشم خود را از این گوشی هوشمند بر ندارید، رنگ و طراحی فوق العاده زیبای در نظر گرفته شده برای این محصول می باشد.

ویوو وی 15 پرو

همانطور که دی ویدئو مشاهده خواهید کرد، با توجه به بهره بردن ویوو وی 15 پرو از صفحه نمایش باکیفیت آمولد، قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش در نظر گرفته شده. عملکرد این قابلیت نیز بسیار با سرعت بوده.

جالب است ویوو برای این گوشی هوشمند خود علاوه بر قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره نیز در نظر گرفته است. شاید گمان کنید با توجه به استفاده دوربین سللفی پاپ آپ، قابلیت  تشخیص چهره عملکرد بسیار کندی داشته باشد، اما باید به شما بگویم که کاملا در اشتباهید و عملکرد این قابلیت ویوو وی 15 پرو بسیار سریع تر از بسیاری از گوشی های هوشمند الکی گران است.

سنسور های دوربین قدرتمند و شگفت انگیز

اما زیبایی وحشتناک این گوشی هوشمند ر ا در بخش سنسور های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند شاهد خواهیم بود. ابتدا دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی زیبای پاپ آپ. در تصویر سلفی ثبت شده طبق آنچه در ویدئو خواهید دید، این سنسور تصویر  را با چنان جزئیاتی ارائه می دهد که باورش بسیار سخت است.

تصویر گرفته شده با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ویوو وی 15 پرو

دوربین های سه گانه اصلی نیز عملکرد خوبی را  از خود نشان دادند، اما شگفتی این دوربین های اصلی در حالت فعال بودن حالت شب می باشد. در تصاویری به ثبت رسیده با حالت شب سنسور های دوربین ویوو وی 15 پرو، انگار نه انگار که اصلا این تصاویر در تاریکی مطلق گرفته شده است. حال آیفون ایکس اس مکس نیز چنین قابلیتی دارد و در تست صورت گرفته توسط وب سایت معتبر دگزومارک، دیدم که چگونه یک گوشی هوشمند میان رده یعنی گوگل پیکسل 3، این ابر قهرمان اپل را با خاک یکسان کرد.

تصویر گرفته شده با دوربین اصلی گوشی ویوو وی 15 پرو با فعال بودن حالت شب

بهتر است با افتخار شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت کنیم.

پست های مرتبط

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟