کارت گرافیک iGame GTX 1660 Ti Ultra 6G هنر شخصی سازی با COLORFUL

شرکت چینی COLORFUL را باید یکی از مدعیان بازار سخت افزار دانست. شرکتی که همیشه با دست پر به میدان رقابت وارد می شود و محصولاتش حرف هایی برای گفتن دارد. این بار این شرکت کارت گرافیک GTX 1660 Ti را مورد بهینه سازی قرار داده است تا هنر خود را برای شخصی سازی یک کارت گرافیک به رخ رقبا بکشد.

این شرکت کارت سفارشی خود را بر اساس سری iGame ساخته است. با شنیدن نام این سری باید در انتظار کارتی با کیفیت و مجهز به خنک کننده ای خوب باشیم. این فرمولی است که COLORFUL در سری iGame رعایت کرده و کارت GTX 1660 Ti هم از این قاعده مستثنی نیست.

این کارت برای کاربرانی بهینه شده است که خواهان نهایت کارایی و داشتن محصولی خنک هستند. استفاده از خنک کننده ای با فن سه گانه بهترین راه حل برای خنک کردن این کارت است. فن هایی که در دو سمت کارت بزرگتر هستند اما فن استفاده شده در مرکز کارت کوچکتر از دو فن دیگر است. این خنک کننده با استفاده از دو فن 90 میلی متری و یک فن 80 میلی متری بعلاوه هیت سینک گسترش یافته با سطح تماس عالی، می تواند به راحتی کارت گرافیک iGame GTX 1660 Ti Ultra 6G را خنک کند.

سیلیکون 12 نانومتری TU116 در این کارت با فرکانس اورکلاک شده روبرو شده است. فرکانس کاری این کارت در حالت پایه برابر با 1500 مگاهرتز است که در حالت بوست این فرکانس به 1770 مگاهرتز می رسد. اما COLORFUL دکمه فیزیکی اورکلاک را در بخش پنل I/O قرار داده است تا کاربر تنها با فشردن این دکمه فرکانس کارت را به 1845 مگاهرتز برساند. برای قدرت بخشیدن به پردازنده گرافیکی و حافظه های تصویری، COLORFUL از مدار قدرت 6+2 فاز استفاده کرده است تا در کنار قطعات با کیفیت و خنک کننده عالی، شاهد عملکردی بالا و پیدار باشیم.

در کنار بک پلیت زیبا، نورپردازی RGB که به وسیله نرم افزار iGameZone II مدیریت می شود، تکمیل کننده زیبایی این کارت گرافیک است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد