ویدئو آنباکس گوشی ایسوس زنفون 6

ایسوس زنفون 6 به عنوان جدیدترین محصول این شرکت بصورت رسمی رونمایی شد. از جمله مشخصات شاخص در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به طراحی جالب چرخشی دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند اشاره کرد. با توجه به ظراحی چرخشی دوربین اصلی دو گانه این گوشی هوشمند، شما می توانید از سنسور های قدرتمند این گوشی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید.

عملکرد خوب دوربین چرخشی

یکی از اصلی ترین سوال هایی که برای بسیاری در مورد دوربین های سلفی پاپ آپ به وجود می آید نحوه عملکرد این دوربین ها می باشد. پیش از این نیز ویدئویی از گوشی ویوو وی 15 پرو که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده بود را مشاهده کردیم و دیدیم، که دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی هوشمند عملکرد بسیار سریعی از خود نشان داد و حتی در هنگام استفاده از قابلیت تشخیص چهره برای قفل گشایی نیز، عمکلرد فوق العاده ای را از خود نشان داد.

ایسوس زنفون 6

حال دوربین سلفی پاپ آپ ایسوس زنفون 6 نیز با اضافه شدن حالت چرخشی، از سنسور های قدرتمند 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 13 ماپیکسلی فوق عریض که به عنوان سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده اند، برای ثبت تصاویر سلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پیشنهاد می کنیم قبل از دیدن این ویدئو برای اطلاعا دقیق از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، مطلب رونمایی رسمی ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی را مطالعه کنید. در این ویدئو سعی شده تا مشخصات اصلی این گوشی مورد آزمایش قرار بگیرد تا ببینیم به نسبت دیگر رقیبان چه عمکلردی را از خود نشان می دهد. به نظر بهترین مقایسه برای این گوشی هوشمند، مقایسه آن با سامسونگ گلکسی A80 باشد که از طراحی دوربین چرخشی بهره برده، هرچند در این طراحی نیز این دو گوشی با یکدیگر تفاوت هایی را دارند.

پست های مرتبط

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

تمام محصولاتی که اپل در رویداد 7 ماه می معرفی می‌کند