ویوو وی 15 پرو با دوربین سلفی پاپ اپ رونمایی خواهد شد

در حالی که صفحات نمایش جدید معروف به اینفینیتی O برای گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت، باعث شد تا گوشی های هوشمند جدید صفحه نمایشی یکدست و بدون ناچی را ارائه دهند. گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A8s  به همراه گوشی های هوشمند هوآوی nova4 و honor v20 از چنین صفحات نمایش زیبایی بهره بردند. البته نیابد فراموش کنیم که گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نیز از بهترین نوع صفحات نمایش اینفینیتی O از جنس اولد بهره خواهند برد. در این میان گوشی های هوشمند دیگر با استفاده از دوربین سلفی پاپ اپ ناچ صفحات نمایش برای قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی را حذف کردند. شیائومی می میکس 3 یکی از این گوشی های هوشمند زیبا بود که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره برد. حال ویوو وی 15 پرو نیز قرار است از چنین دوربین های جذابی استفاده کند.

ویوو وی 15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ و تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند

ویوو وی 15 پرو با دوربین پاپ اپ بزودی معرفی می شود

هنوز اطلاعات چندانی از دوربین های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در دسترس نیست، اما قطعا می دانیم که ویوو برای این محصول جدید خود از فناوری جذابی استفاده کرده است که دوربین سلفی پاپ آپ را برای این گوشی هوشمند به همراه داشته است. برای گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 زمانی که شما نیاز به گرفتن عکس سلفی دارید تنها کافی صفحه نمایش را به سمت پایین بکشید و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نمایان می شود. اما برای ویوو وی 15 پرو تنها یک قطعه ای کوچک گویا نمایان مشود با توجه به تصویری که منتشر شده، اما از نوع تکنولوژی در نظر گرفته شده برای این وگوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.

بنری که از ویوو وی 15 منتشر شده، نشان از معرفی این گوشی هوشمند در تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) دارد. پس این گوشی هوشمند قبل از نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد حضور این گوشی هوشمند در این نمایشگاه معتبر خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد