پژو 207 ایران خودرو با سقف شیشه ای

تولید آزمایشی پژو 207 جدید توسط شرکت ایران خودرو شروع شده است. محصول تازه (مثلا جدید) ایران خودرو با امکانات جدیدی همراه بوده و خریداران می‌توانند با آپشن‌های متفاوتی این خودرو را سفارش دهند.

در روزهای گذشته تصاویری از خطوط تولید خودروسازی ایران خودرو منتشر شد که شروع تولید تعدادی پژو 207i و پژو 207i صندوقدار با سقف شیشه‌ای را نشان می‌دهد. دو محصول جدید ایران خودرو به سقف‌های شیشه‌ای (پاناروما) مجهز خواهند بود که البته این سقف‌ها قابلیت بازشو نداشته و تنها سرنشینان می‌توانند با آن به بیرون از خودرو دید داشته باشند.

اطلاعات منتشر شده از کارکنان خط تولید، خبر از این می دهد که گویا سقف گنبدی این خودرو نیز برای نصب قطعه ی شیشه ای تقویت شده و قالب شیشه ی جلو هم تغییر کرده است. سبک ساخت و طراحی فریم های سقف هم بر مبنای پژو ۲۰۸ انجام شده است.

اگر به نسخه های سقف شیشه ای ۲۰۸ نگاهی بیاندازید، کاملا واضح است که الگوی قطعه ی شیشه ای و فلزی سقف پژو ۲۰۷i برابر با آن است. آن طور که منابع خبری عنوان می کنند، فعلا برنامه ای برای تجاری سازی پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای وجود ندارد. اما نمونه های اولیه آن در نسخه ی هاچبک و صندوقدار نیز تولید شده اند. همچنین در حال حاضر کاور داخلی سقف شیشه ای ۲۰۷i به صورت دستی باز و بسته می شود و احتمال دارد که در نمونه ی تجاری به موتور برقی نیز مجهز شود.

شرکت خودروسازی ایران خودرو قصد دارد دو خودرو پژو 207i و پژو 207i صندوقدار را به امکانات جدیدی تجهیز کند. این امکانات جدید احتمالا مواردی نظیر سقف شیشه‌ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور نور و باران، نمایشگر با پشتیبانی اندروید و کیسه هوای جانبی را شامل می‌شود.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر