کارت گرافیکی که نیامده جنجال به پا کرد: فیبرکربن در پرچمدار جدید MSI

می دانید که فیبرکربن یکی از متریال های گران قیمت و البته مستحکم است. این متریال با فرایند پیچیده ای تبدیل به فیبرکربن می شود و در نهایت با قالب گیری می تواند در هر بخشی از صنعت استفاده شود. عموعاً از فیبرکربن برای ساخت بخش های مختلف خودروهای سوپر اسپرت و هایپرکار استفاده می کنند اما این بار شاهد آن هستیم که ام اس آی، از فیبرکربن در بدنه کارت گرافیک جدیدش که هنوز رونمایی نشده استفاده کرده است.

در مطالب قبلی منتشر شده توسط وب سایت بنچیمو، تصاویری از PCB کارت RTX 2080 Ti Lightning و مدار تغذیه این کارت منشتر شده بود. در این تصاویر مشخص شده است که ام اس آی مدار تغذیه را تا دندان مسلح کرده تا بتواند بالاترین فرکانس کاری کارخانه ای را از یک کارت استخراج کند.

اما پس از چند روز عکسی دیگر از این کارت منشتر شد که نشان می دهد ام اس آی برای بک پلیت این کارت از متریال فیبرکربن استفاده کرده است. استفاده از چنین متریالی در ساخت کارت گرافیک می تواند نوید آن را می دهد که با کارتی بسیار گران قیمت و خاص روبرو باشیم.

شنیده ها حاکی از آن است که ام اس آی این کارت را در نمایشگاه محبوب و جذاب CES 2019 معرفی می کند. پس بهتر است تا آن زمان منتظر بمانیم تا خبرهای دقیق تری از این هیولا به دستمان برسد.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد