کانسپت هواوی نوا 5 با دوربین های اصلی سه گانه / نامعلوم بودن طراحی صفحه نمایش

کانسپت هواوی نوا 5

قطعا یکی از زیبا ترین ناچ های صفحه نمایش گوشی های هوشمند، ناچ اینفینیتی o می باشد. اولین بار سامسونگ گلکسی A8s از این ناچ برای صفحه نمایش خود بهره برد. شگفتی استفاده از این ناچ های را در صفحات نمایش زیبای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 مشاهده کردیم. هواوی نوا 4 نیز از چنین صفحه نمایشی بهره مند شد و حال نوبت به هواوی نوا 5 رسیده است.

این بار هواوی چه صفحه نمایشی را انتخاب می کند؟

همانطور که پیش از این گفته بودیم، صفحات نمایش اینفینیتی o اولد، منحصرا برای سامسونگ می باشد و هیچ شرکت دیگری حق استفاده از چنین صفحات نمایشی را ندارد. نوا 4 نیز از صفحه نمایش IPS با چنین ناچی بهره مند شده بود. به همین دلیل سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی آن در نظر گرفته شده بود، زیرا تنها صفحات نمایش اولد توانایی پشتیبانی از چنین قابلیتی را در خود دارند.

اما مدتی پیش تصاویری از قاب نوا 5 منتشر شده بود که با توجه به قاب منتشر شده، در قسمت پشتی این گوشی محلی را برای سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده بود. حال نیز تصویری از کانسپت این گوشی منتشر شده که باعث آن شده که چندین احتمال برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده این گوشی به وجود آید.

کانسپت هواوی نوا 5

در قسمت پشتی این کانسپت تنها شاهد دوربین های اصلی سه گانه ای می باشیم. حدس اول می تواند این باشد که شاید هواوی نیز حق استفاده از صفحات نمایش اینفینیتی o اولد را به دست آورده باشد و همانند نوا 4 برای این گوشی نیز صفحه نمایشی با چنین ناچی را در نظر گرفته باشد و سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش این گوشی قرار گرفته باشد.

اما ممکن است که هواوی از خیر استفاده از چنین ناچی برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند گذشته. در این صورت نیز دو احتمال وجود دارد. شاید هواوی از صفحه نمایش با ناچ زیبای واتر دراپ را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد و از طرفی راه دیگر برای حذف ناچ از صفحه نمایش، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می باشد.

منبع: trendingleaks

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند