تایید مشخصات فنی ریلمی ایکس به همراه پوستر های رسمی منتشر شده

ریلمی ایکس

ریلمی به عنوان یک شرکت نوپا که اولین گوشی خود را در سال گذشته با نام ریلمی 1 منتشر کرد، نشان داد که در زمینه تولید گوشی های هوشمندی با قیمت مناسب و مشخصات فنی قابل قبول تخصص دارد. این شرکت چینی از ابتدا هدف خود را جذب کاربران جوان و فروش خوب در بازار جهانی در نظر گرفت. حال ریلمی ایکس به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بزودی رونمایی خواهد شد.

تایید مشخصات فنی ریلمی با سنسور دوربین قدرتمند

پیش از این مشخصات فنی از ریلمی ایکس به همراه مدل لایت این گوشی هوشمند منتشر شده بود. حال نیز این شرکت چینی مشخصات فنی در نظر گرفته شد برای این گوشی هوشمند را پیش از رونمایی رسمی تایید کرده است.

مشخصات فنی ریلمی ایکس

گویا ریلمی این بار سعی کرده تا جایی که امکان دارد مشخصات فنی در حد یک پرچمدار را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد. صفحه نمایش 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن 2340×1080 این گوشی هوشمند نوید یک صفحه نمایش با کیفیت و البته مجهز شدن به سنسور حسگر اثر انگشت در این قسمت را می دهد.

البته سوای استفاده از این صفحه نمایش، همانطور که در پوستر های رسمی منتشر شده از این گوشی هوشمند مشاهده می کنید، در قسمت پشتی این گوشی سنسور حسگر اثر انگشت نیز دیده نمی شود.

این محصول قرار است از دوربین های اصلی دوگانه ای مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی بهره مند شود. شاید جای سنسور فوق عریض و تله فوتو در دوربین های اصلی این گوشی هوشمند خالی باشد، اما سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده نوید ثبت تصاویر خوبی را به ما می دهد.

رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول جدید ریلمی می باشد. پوستر های تبلیغاتی منتشر شده نشان می دهد که ریلمی سعی کرده تا با استفاده از رنگ بندی های متنوع، هدف اصلی خود یعنی جذب کاربران جوان را برای این گوشی هوشمند مد نظر قرار دهد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

تمام محصولاتی که اپل در رویداد 7 ماه می معرفی می‌کند