کاهش فروش گوشی ها هوشمند اپل برای این شرکت مشکل ساز شد

بعد از رخداد پر سر و صدای اپل و مراسم با شکوه این شرکت و رونمایی گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس مکس، ایکس اس و ایکس آر، نظرات زیادی را به سوی خود جلب کرد ولی با توجه به قیمت های نجومی این محصولات شاید کاهش فروش این محصولات قابل پیش بینی بود.

ولی با توجه به قیمت بالا در صورت فروش کمتر نیز این شرکت آمریکایی سود مورد نظر خود را دریافت می کرد، با این وجود هم اپل هدفش از معرفی آیفون ایکس آر با قیمت مناسب تری نسبت به مدل های دیگراین شرکت نشان ازاین داشت که اپل می خواهد با توجه به قیمت های نجومی دو پرچمدار دیگر پرچمدار به صرفه تری را برای جذب بیشتر کاربران را داشته است.

اپل برای فروش آیفون ایکس آر فروش 47 درصدی را برای این محصول در نیمه دوم سال 2018 پیش بینی کرده بود ولی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی جاری بیشترین میزان فروش این محصول حداکثر به 39 درصد خواهد رسید.

آیفون 8 و 8 پلاس

از دیگر اتفاقات جالب این شرکت با توجه به حضور پرچمداران جدید که باید بیشتر سفارشات برای این محصولات باشد اما طبق آمار منشر شده کاربران بیشتر مشتاق دریافت نسل های قبل این شرکت به خصوص آیفون 8 و 8 پلاس می باشند. گویا قرار است اپل برای جبران خسارت ها و کاهش فروش خود بار دیگر نسل های قبلی خود را به بازار عرضه کند.

زمان رونمایی پرچمداران جدید نیز قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات با توجه به مشخصات این گوشی های هوشمند جدید بسیار قیمت بالایی به نظر می رسید و حتی خرید چنین گوشی های هوشمندی برای طرفداران دو آتیشه ی این شرکت نیز چندان راحت و ممکن نمی باشد.

حال با مشتاق بدون کاربران برای خریداری نسل های قبلی، اپل باید قبول کند که در زمینه فروش پرچمداران جدید خود با شکست مواجه شده است و برای جبران این خسارت ها گویا قرار است قرار دادی را با یک شرکت معتبر برای مجهز کردن محصولات آن به تشخیص چهره سه بعدی ب توافق خواهد رسید.

امروز خبر ناخوشایند کاهش سهام این شرکت معتبر نیز بر مشکلات اپل افزوده است. حال باید منتظر بود تا ببینیم این غول عرصه گوشی های هوشمند و تکولوژی چگونه از پس این بحران جدبد بر خواهد آمد.

پست های مرتبط

گوشی Vivo X200 اولین پرچمداری خواهد بود که از تراشه Dimensity 9400 بهره می‌برد

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G رونمایی کرد

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5