گوشی میان رده اپو رنو بصورت رسمی رونمایی شد

اپو رنو با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده در کنار پرچمدار قدرتمند این شرکت، اپو رنو 10 ایکس زوم امروز بصورت رسمی رونمایی شد. از جمله جاذبه های جالب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده می باشد. با توجه به مجهز شدن به چنین قابلیتی شما شاهد یک گوشی هوشمند میان رده با صفحه نمایش بدون ناچ خواهید بود.

طراحی

طراحی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید میان رده اپو بسیار شبیه به پرچمدار این شرکت یعنی اپو رنو 10 ایکس زوم می باشد. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی با طراحی زیبایی که در نظر گرفته شده و در تصویر مشاهده می کنید، طراحی خاصی را به خود اختصاص داده که تا به الان نمونه آن را در گوشی های هوشمند با دوربین سلفی پاپ آپ مشاهده نکرده ایم. شاید طراحی پشت این گوشی چندان چنگی به دل نزند اما، طراحی صفحه نمایش بسیار زیبایی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

اپو رنو

صفحه نمایش

جالب است که این محصول با توجه به میان رده بودن از صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد بهره می برد. استفاده از چنین صفحه نمایشی باعث شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی در نظر گرفته شود. چنین قابلیتی برای چنین محصول میان رده اتفاق بسیار خوبی می باشد. شاید صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی به نسبت صفحه نمایش 6.6 اینچی پرچمدار این شرکت کوچکتر باشد اما کیفیت ارائه شده توسط صفحه نمایش این گوشی میان رده کاملا بیشتر از توقعاتی است که از یک گوشی میان رده دارید.

سنسور های دوربین اصلی و سلفی

اپو رنو از دوربین اصلی دو گانه ای با سنسور های 48+5 مگاپیکسلی بهره مند شده. به نسبت اپو رنو 10 ایکس زوم، برای این گوشی سنسور های تله فوتو پریسکوپ و فوق عریض حذف شده و دیگر قابلیت زوم 10 برابری هیبرید و 6 برابری اپتیکال را برای این گوشی شاهد نخواهیم بود. سنسور 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

پردازنده و مشخصات فنی دیگر

با توجه به میان رده بودن این محصول پردازنده اسنپدراگون 710 با رم های 6 و 8 گیگابایتی با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی در نظر گرفته شده. قیمت 500 دلاری در نظر گرفته شده شاید از بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده گران قیمت تر باشد، اما با توج به مشخصات فنی در نظر گرفته شده که مشاهده کردید باید گقت قیمت 500 دلاری بسیار مقرون بصرفه می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد