معرفی رسمی گوشی میان رده اپو A9 با طراحی آشنا

اپور روز پر کاری را پشت سر گذاشته، این شرکت بعد از معرفی پرچمدار خود یعنی اپو رنو 10 ایکس زوم و گوشی میان رده اپو رنو از یک محصول میان رده خود با نام اپو A9 پرده برداری کرد. این گوشی هوشمند همانند اکثر محصولات میان رده از مشخصات فنی تقریبا مناسبی بهره برده که  در ادامه به آن هاب خواهیم پرداخت.

طراحی آشنا صفحه نمایش با ناچ واتر دراپ

ناچ واتر دراپ یکی از ناچ های پر طرفدار و محبوب میان گوشی های میان رده می باشد. اپو A9 نیز از صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با کیفیت فول اچ دی پلاس بهره مند شده. با توجه به بهره بردن از چنین صفحه نمایشی قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی بهره برده است. ناچ واتر دراپ استفاده شده نیز نسبت تصویر 90.7 درصدی صفحه نمایش به بدنه را ارائه کرده است.

اپو A9

برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند نیز سنسور های 16+2 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی قرار گرفته در ناچ واتر دراپ نیز سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. اپو از پردازنده هلیو پی 70 به همراه رم 6 گیگبایاتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی استفاده کرده است.

باتری 4020 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز انتخاب مناسبی به نظر می رسد. در کنار تمام این مشخصات اپو رنگبندی خاصی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته که شاید بیشتر از بقیه مشخصات این گوشی چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. قیمت 267 دلاری نیز قیمت مقرون به صرفه ای می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد