گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 به شارژر وایرلس 15 واتی مجهز می شوند

داغ ترین اخبار این روزهای دنیای گوشی های هوشمند مختص خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 می باشد. این گوشی های هوشمند قرار شده در تاریخ 20 فوریه (5 بهمن) بصورت رسمی رونمایی شود. پرچمداران جدید غول کره ای از بهترین امکانات و مشخصات فنی حال حاضر دنیا و جدید بهره خواهند برد. حال نیز بهترین شارژر وایرلس دنیا برای این محصولات جدید استفاده خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

شارژر وایرلس 15 واتی برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10

امروز خبر رسیده است که گوشی های هوشمند قدرتمند این خانواده از شارژر وایرلس 15 واتی استفاده خواهند کرد. شارژر جدید پرچمداران جدید این غول کره ای  به ورودی 12V / 2.1A مجهز شده اند، که قابلیت شارژ 15 واتی را به این شارژر وایرلس قدرتمند می دهد. با توجه به پیش بینی های صورت گرقته شارژر های جدید 60 درصد کارایی بهتری به نسبت شارژر گوشی های هوشمند قبلی  این شرکت خواهد داشت.

تنها دیگر باید منتظر بود و دید این گوشی های هوشمند بعد از رونمایی رسمی چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد و تا چه اندازه در زمینه فروش موفق خواهند بود. قطعا با توجه به رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ قبل از شروع به کار نمایشگاه MWC 2019، در این نمایشگاه معتبر و جذاب با توجه به محصولاتی که قرار است رونمایی شود شاهد حضور این گوشی های هوشمند نیز خواهیم بود.

برای اطلاعات بیشتر از محصولاتی که قرار است در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شود به وب سایت ما مراجعه کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد