اپل قصد رونمایی از چهار گوشی هوشمند را در سال جاری دارد

می توان گفت که اپل بعد از سال ها بالاخره با معرفی گوشی های هوشمند آیفون 11 توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این بار اما این شرکت امریکایی قصد دارد تا چهار گوشی هوشمند را به عنوان پرچمداران جدید خود در ابعاد صفحه نمایش گوناگون و مشخصات فنی بروزرسانی شده و قدرتمند تر روانه بازار کند.

بررسی ویدیویی دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس

اپل قرار است یک مدل 5.4 اینچی به همراه دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی را به عنوان جدیدترین پرچمداران خود در سال میلادی جاری رونمایی کند.

این در حالی می باشد که مدل غول پیکر 6.7 اینچی قرار است از طراحی باریک تری به نسبت آیفون 11 پرو مکس بهره مند شود. ضخامت 7.4 میلی متری در نظر گرفته شده برای این گوشی به نسبت آیفون 11 پرو مکس 10 درصد باریک تر خواهد بود.

تمام چهار گوشی جدید این شرکت قرار است به صفحات نمایشی از جنس اولد مجهز شوند. این اولین بار است که اپل تصمیم به رونمایی از چهار گوشی هوشمند گرفته.

از طرفی با توجه به اخباری که در نمایشگاه CES 2020 شنیده بودیم، در سال جاری شاهد رونمایی آیفون 9 نیز خواهیم بود. آیفون 9 همان آیفون SE2 وعده داده شده می باشد.

از دیگر تغییرات در نظر گرفته شده، مجهز شدن به چهار سنسور دوربین برای پرچمداران جدید این شرکت می باشد. گویا اپل تصمیم گرفته تا برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند خود از سنسور TOF استفاده کند.

خبر خوشایند کننده دیگر این است که پرچمداران جدید اپل به لطف شرکت کوالکام قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را نیز خواهند داشت و پردازنده جدید A14 بایونیک نیز این گوشی های جدید را همراهی خواهد کرد.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !