تاریخ معرفی پردازنده های AMD Ryzen Threadripper و مادربردهای TRX40 مشخص شد

نسل آینده پردازنده های AMD Ryzen Threadripper به زودی معرفی می شوند. پردازنده هایی که به همراه آنها مادربردهای جدید هم معرفی شده تا از تمام پتانسیل تازه از راه رسیده های AMD استفاده کنند.

شرکت AMD در حال برنامه ریزی برای معرفی و فروش 3 پردازنده از سری AMD Ryzen Threadripper است. پردازنده هایی مانند 3960X / 3970X / 3990X به زودی معرفی می شوند. طبق اخبار منتشر شده این پردازنده ها در تاریخ 5 نوامبر رونمایی شده اما تاریخ NDA آنها یعنی فروش و انتشار بررسی ها 19 نوامبر برداشته می شود.

پرازنده قدرتمند Ryzen Threadripper 3990X همانطور که گفته شد در تاریخ 5 وامبر معرفی می شوند اما برنامه فروش این پردازنده در ژانویه سال 2020 میلادی است. در واقع در ماه نوامبر، AMD فقط تعدادی از مشخصات و نام دقیق پردازنده ها را مشخص می کند تا کاربران مشتاق را در انتظار نگه دارد.

چیپ ست TRX40 هم مانند پردازنده های یاد شده در تاریخ 5 نوامبر معرفی می شود. در این تاریخ احتمالاً تولیدکنندگان مادربرد چراغ سبز معرفی محصولات جدید خود را دریافت می کنند اما تا تاریخ 19 نوامبر باید در انتظار اتمام تاریخ NDA بمانند. بر این اساس بررسی پردازنده های AMD Ryzen Threadripper و مادربردهای TRX40 در تاریخ 19 نوانمبر دیدنی هستند.

اما در این میان خبری از پردازنده Threadripper 3980X و مادربردهای TRX80 نیست. چیپ ست TRX80 به عنوان میزبانی قدرتمند برای پردازنده های رده بالای AMD می تواند نظر همگان را به خود جلب کند و به راحتی قدرت نهفته پردازنده های AMD Ryzen Threadripper را آزاد سازد.

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !