کسب امتیاز 117 دوربین های اصلی آیفون 11 پرو مکس از دگزومارک

بالاخره نوبت به آیفون 11 پرو مکس رسید و سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند مورد بررسی وب سایت معتبر دگزومارک قرار گرفت. گل سر سبد گوشی های هوشمند اپل توانست در مجموع عکاسی و ضبط ویدئو امتیاز 117 را به خود اختصاص دهد.

پرچمداران اپل همواره در زمینه دوربین های اصلی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نشان داده بودند. اما همواره تا نوبت به عکاسی در شب و نور کم می رسید، متاسفانه پرچمداران اپل نمی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

اما بالاخره آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 پرو قابلیت عکاسی در شب را نیز با خود به همراه داشتند. حال در بررسی صورت گرفته توسط وب سایت معتبر دگزومارک، آیفون 11 پرو مکس توانست در بخش عکاسی امتیاز 124 و در بخش فیلم برداری امتیار 102 و در مجموع امتیاز 117 را کسب کند.

آیفون 11 پرو مکس با کسب این امتیاز توانست در رده بندی وب سایت دگزومارک در رده سوم و بالاتر از سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو قرار گیرد. این در حالی است که همچنان هواوی میت 30 پرو به همراه شیائومی می CC9 پرو با امتیاز 121 در صدر جدول قرار گرفته اند.

دوربین های اصلی آیفون 11 پرو مکس

سنسور 12 مگپیکسلی اصلی 26 میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال OIS به همراه یک سنسور 12 مگاپیکسلی 52 میلی متری تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض 13 میلی متری 120 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به عنوان سنسور های دوربین اصلی سه گانه این پرچمدار قدرتمند در نظر گرفته شده اند.

آیفون 11 پرو مکس

سنسور 12 مگاپیکسلی نیز این بار عریض تر از همیشه برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. سنسور های دوربین این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدئو 4K با نرخ سرعت 60 فریم در ثانیه را نیز خواهند داشت.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود