تست سرعت ایسوس زنفون 6 و وان پلاس 7 پرو

تست سرعت دو گوشی هوشمند جدید ایسوس زنفون 6 و وان پلاس 7 پرو را این بار انتخاب کرده ایم تا ببینیم کدامیک از این گوشی های هوشمند قدرتمند عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد. پیش از این بنچمارک های معتبری از این محصولات گرفته شده اما قطعا اکثر کاربران به عملکرد این گوشی های هوشمند در دنیای واقعی اعتماد بیشتری به نسبت امتیاز های بنچمارک دارند.

تست سرعت گوشی های هوشمند با پردازنده های یکسان

هر دو گوشی از پردازنده های نسل جدید 7 نانومتری بهره مند شده اند و بار دیگر پردازنده محبوب اسنپدراگون 855 برای هر دو گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. باد قبول کرد در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی بعنی اسنپدراگون 855 و Kirin 980 این پردازنده 7 نانومتری کوآلکاک بوده که توانسته عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و در میان سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی طرافداران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

ایسوس زنفو 6

ایسوس زنفون 6 سوای بهره بردن از پردازنده قدرتمند از طراحی خاص و زیبای دوربین چیخشی بهره مند شد. این اتفاق باعث شد تا شما بتوانید از دوربین های اصلی و قدرتمند این گوشی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید. استفاده از سنسور های دوریین اصلی برای دوربین سلفی، باعث شد تا این گوشی هوشمند بالاترین امتیاز دوربین های سلفی در میان گوشی های هوشمند را از وب سایت دگرومارک کسب کند.

در طرف مقابل وان پلاس 7 پرو نیز به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت عملکرد بسیار خوبی  را از خود به نمایش گذاشت و برای از بی بردن ناچ از صفحه نمایش از دوربین سلفی پاپ آپ  استفاده کرد و باعث هرچه زیبا تر شدن صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت این گوشی هوشمند شد.

وان پلاسی 7 پرو

البته نباید فراموش کرد که برای خرید ایسوس زنفون 6 باید مبلغ 499 یورو هزینه کنید اما برای وان پلاس 7 پرو باید مبلغ 650 یورو را برای خرید این گوشی هوشمند در نظر بگیریم.

بهتر است به تماشای این ویدئو بنشینیم و ببینیم کدامیک از این گوشی های هوشمند قدرتمند می توانند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد