امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۰۶:۰۸

بازیمو: خبرهای بد Mortal Kmbat 11 برای دارندگان نسخه پی سی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

استودیو NetherRealm در سال های اخیر فعالیت گسترده ای را برای Mortal Kombat 11 شروع کرده و هر چند وقت یک بار با خبری جدید باز می گردد.

بازی مورتال کامبت 11 در نسل هشتم مسیری صعودی را طی کرده است و توانسته طرفداران خود را هر روز بیشتر و بیشتر کند. گرافیک خوب و گیم پلی وفادار به ذات مجموعه باعث بیشتر دیده شدن مورتال کامبت 11 شد. حمایت ندررلم از عنوان خود گرچه برای کاربرها هزینه بردار بوده ولی ارزشش را داشته است. از بروز رسانی های مختلف تا DLC های جذاب که کاراکترهای مختلفی را به خود اضافه کرده است تا خط داستانی Aftermath.

بازیمو: خبرهای بد Mortal Kmbat 11 برای دارندگان نسخه پی سی

به تازگی هم ندررلم از Mortal Kombat 11 Ultimate Edition رونمایی کرده است و با بهبود کیفیت بصری و قابلیت کراس حسابی دل کامبت بازها را شاد کرده است. در طی چند وقت اخیر عنوان های زیادی اعلام کرده اند که از قابلیت کراس پلی در بازی های خود پشتیبانی می کنند حتی شرکت های بزرگی مانند سونی که مقاومت شدیدی به این مساله نشان می دادند در نهایت با این موج همراه شدند.

بازیمو: خبرهای بد Mortal Kmbat 11 برای دارندگان نسخه پی سی

استودیو ندررلم با سه گانه مورتال کامبت حسابی دل هوادران را به دست آورد ولی به تازگی این استودیو جسور با اعلام خبری حسابی طرفدارانش را عصبانی کرده است. استودیو ندررلم اعلام کرده است که دارندگان نسخه کامپیوتر Mortal Kombat 11 از قابلیت کراس پلی محروم خواهند بود. یعنی اگر شما نسخه Mortal Kombat 11 Ultimate Edition را برای کامپیوتر تهیه کنید باز هم از این قابلیت محروم خواهید بود.

حرف آخر

این استراتژی عجیب ندررلم یقینا واکنش های منفی زیادی را به همراه خواهد داشت و حتی میزان فروش نسخه Ultimate Edition را هم رو به کاهش خواهد برد. توسعه دهنده با حذف این قابلیت برای نسخه PC باید ویژگی های دیگری را به آن اضافه می کرد تا مخاطب انگیزه ای برای خرید این نسخه داشته باشد، ولی چیزی که واضح است کسی که نسخه کامبت 11 را تهیه کرده منطقی نخواهد بود که به سراغ Ultimate Edition برود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محمدرضا آبرون

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *