بازیمو: رایانه های شخصی آماده برای Syberia: The World Before دنیای پر رمز و راز

اگر به بازی های معمایی و داستانی علاقه مند باشید حتما نام بازی Syberia به گوشتان خورده است. شاید اغراق نباشد که بعد از ورود بازی سایبریا به دنیای سرگرمی استانداردهایی با ارزش برای سبک معمایی و داستانی تعریف شد. ترکیب داستان، اتمسفر خوب و موسیقی شاهکار از سایبریا عنوانی دست نیافتنی ساخته بود. بعد از سال ها Microids با Syberia: The World Before باز می گردد.

استودیو Microids اولین تریلر از بازیSyberia: The World Before را منتشر کرده است. به گفته توسعه دهنده بازی جدید Syberia در سال 2021 منتشر خواهد شد.

شما در طول بازی کنترل کاراکترهای دانا رز و کیت واکر را به دست می گیرید و باید پرده از رازهای پنهان شده در دل دنیای سایبریا بردارید. در زمینه موسیقی هم بازی سایبریا مانند آثار قبلی خوش خواهد درخشید چون وظیفه ساخت موسیقی بازی Syberia: The World Before را Inon Zur بر عهده دارد. این موسیقی دان خلاق در کارنامه خود آثاری مانند Prince Of Persia، Fall Out و Dragon Age را دارد.

در بازی Syberia: The World Before سفری طول و دراز را آغاز خواهید کرد، در این سفر بازیکنان به سراسر قاره ها و در طول دوره های زمانی سفر خواهند کرد تا ریشه در آشفتگی و تراژدی های قرن بیستم را تجربه کنند.

طبق گفته توسعه دهنده، این بازی طرفداران را به فضای منحصر به فرد خود باز خواهد گرداند. بازیکنان سناریویی پر از رمز و راز ، شعر و احساسات را کشف خواهند کرد. مثل همیشه این بازی به سفر و اکتشاف، مکانیزم های هوشمندانه برای باز کردن قفل و هنر تکیه خواهد کرد. سیبری: جهان قبل نیز دارای مناظر رویایی ، برفی و معمایی و همچنین شخصیت های دوست داشتنی و عجیب و غریب خواهد بود.

 

سیستم های پیشنهادی برای اجرا بازی:

سیستم Minimum

Windows 7

Processor Intel core i5-6600

Memory 8 Ram

Graphics Nvidia GeForce GTX 750

DirectX Version 11

Storage 13 GB Available Space

 

سیستم  High

Windows 10

Processor Intel core i7-8700

Memory 16 Ram

Graphics Nvidia GeForce RTX 1060

DirectX Version 12

Storage 13 GB Available Space

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند