بازیمو: لو رفتن Resident Evil Revelations 3 برای نینتندو سوییچ

باز هم شرکت خبرساز این روزهای صنعت بازی و سرگرمی یعنی Capcom با خبری جدید به سراغ هواداران آمده است. همانطور که قبلا در مورد آن صحبت کردیم هکرها حسابی داد کپکام را در آورده اند و هر چه در برنامه های بلند مدت خود قرار داده بود را بر ملا کرده است. حالا نوبت به Resident Evil Revelations 3 رسیده است.

در طی حمله هکرها به شرکت کپکام و سرقت انجام شده، آن ها درخواست مبلغی را داشتند که اطلاعات را پخش نکنند. اما کپکام این کار را انجام نداد و حالا شاهد پخش شدن اطلاعات محرمانه خود هستند.

بعد از اخبار محرمانه در مورد Resident Evil 4 Remake، نسخه VR رزیدنت اویل و همچنین انیموشا نیویورک باز هم اطلاعات با ارزش دیگری وجود دارد که هکرها آن را بر ملا کنند.

به گفته یک فرد معتبر بازی Resident Evil Revelation 3 که اطلاعات آن به بیرون درز کرده است احتمالاً یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ است.

طبق اخبار منتشر شده، امسال برای طرفداران عنوان رزیدنت اویل بسیار پر بار خواهد بود و می توانند به آرزوی خود برسند.

شرکت capcom نسبت به اخبار منتشر شده واکنش نشان داده و گفته است که این بازی احتمالاً Resident Evil Revelations 3 نام گذاری نخواهد شد. با این وجود باز هم هیچ کدام از اخبارها مورد تایید نهایی نیستند و تا انتشار اخبار رسمی فاصله داریم. ولی گفته های اندک حاکی از این هستند که میزبان اصلی بازی نینتندو سوییچ است و کنسول های دیگری هم در کار خواهند بود.

در حال حاضر Capcom سخت مشغول ساخت عنوان Resident Evil Village است و قرار است یکی از محبوب ترین کاراکترهای سری بازی یعنی کریس ردفیلد را با نقشی متفاوت به شما نشان دهد.

حداقل هکرها باعث شدند که طرفداران رزیدنت اویل حسابی سورپرایز شوند و پیشاپیش به استقبال اخبار رسمی بروند.

آیا باز هم کپکام بازی های دیگری را در دستور کار خود قرار دارد که هنوز هکرها آن را لو نداده باشند؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند