سفینه فضایی Conquer 2 کوگار برای خاص پسندان معرفی شد

کوگار با معرفی کیس زیبا و خاص Conquer ثابت کرد که می توان بی نیاز به ماد کردن کیس، یک کیس خاص داشت. قطعا پس از مدل Conquer منتظر کیس خاص دیگر از این تولیدکننده بودیم که در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 این اتفاق رخ داد. کیس Conquer 2 اکنون به صورت رسمی معرفی شده است و با همان زبان طراحی خاص و البته با جذابیت های بیشتر در طراحی آماده است تا دنیای کامپیوترهای رومیزی را متحول کند.

کیس Conquer 2 با فرم ATX به راحتی می تواند میزبان قطعات بزرگ و البته خنک کننده های مایع سیکل باز باشد. این کیس برای مادربردهای ATX و کوچکتر و کارت گرافیک هایی با طول 40 سانتی متر طراحی شده است. ساختار این کیس به صورت شاسی در شاسی است. با این وجود دیگر نیاز به اسمبل سخت و باز کردن تمام پنل ها نیست. تنها می توانید قطعات مورد نیاز را بروی شاسی داخلی اسمبل کرده و سپس این شاسی را در داخل شاسی بیرونی به صورت ریلی قرا دهید.

شرکت کوگار برای کیس Conquer 2 تعداد 10 اسلات خروجی در نظر گرفته است که دو اسلات آن به صورت عمودی است. به این صورت به راحتی میتوان با کابل توسعه رایزر کارت گرافیک را به صورت عمودی در کیس قرار داد. فضای منبع تغذیه با طول 22 سانتی متر دست کاربر را برای انتخاب پاور مورد نیاز باز گذاشته است. تعداد دو جایگاه برای منبع ذخیره سازی 3.5 اینچ و دو جایگاه برای درایوهای 2.5 اینچی در نظر گرفته شده است.

در بخش خنک کننده، پنل جلو دارای جایگاهی برای دو فن 120 میلی متری یا یک رادیاتور 240 میلی متری است و در پنل بالا تعداد 3 فن 120 میلی متری یا رادیاتور 360 میلی متری قابل نصب بروی این کیس می باشد. اما یکی دیگر از جذابیت های این کیس، نورپردازی خاص RGB پنل جلو است که احتمالا با نرم افزارهای مختلف قابلیت همگام سازی دارد. وزن این کیس با توجه به ابعاد 368×631×744 میلی متر برابر با 18 کیلوگرم است. کوگار قیمت Conquer 2 را همچنان فاش نکرده است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟