کرونا ویروس سرانجام نمایشگاه گیم E3 2020 لس آنجلس را تعطیل کرد

کرونا ویروس سرانجام نمایشگاه گیم E3 2020 را تعطیل کرد

پس از کش و قوس های فراوان و تردید های موجود خصوص نمایشگاه های پیش رو، سرانجام نمایشگاه گیم E3 2020 لغو شد و شرکت هایی که در این رویداد ثبت نام کرده بودند، به فکر برگزاری رویداد شخصی جایگزین به صورت آنلاین افتادند. نمایشگاه E3 2020 که قرار بود در تاریخ 9 تا 11 ژوئن برگزار شود، به دلیل شیوع گسترده کرونا ویروس و درگیر شدن کشور های فراوان با COVID-19 به تعطیلی کشیده شد.

براساس گزارش ArsTechnica با استناد به منابع موجود در میان اعضای ESA، برگزارکنندگان نمایشگاه گیم E3 2020 به عنوان بزرگترین گردهمایی ناشران بازی های ویدیویی، توسعه دهندگان، گیمرها و هنرمندان وابسته، این رویداد مهم امسال برگزار نمی شود. در حال حاضر، ESA در مورد سرنوشت این نمایشگاه هیچ آگهی رسمی ارائه نداده و به همین دلیل احتمال رخ دادن شرایطی مانند لغو کامل، تاخیر در برگزاری یا تبدیل به رویداد های آنلاین وجود دارد.

بیشتر نمایشگاههای تجاری برنامه ریزی شده برای سال 2020 به دلیل شیوع COVID-19 که اخیراً وضعیت قرمز سازمان جهانی بهداشت را بدست آورده، یکی از این سه مورد را متحمل شده است. کرونا ویروس با نام پزشکی COVID-19 یک عفونت مجاری تنفسی بسیار مسری است که جان هزاران انسان را در سطح جهان گرفته است. این اولین بار است که نمایشگاه گیم E3 2020 از زمان برگزاری اولین دوره آن در سال 1995 میلادی لغو می شود.

به روز رسانی : لغو نمایشگاه گیم E3 2020

خبری که هم اکنون توسط برگزار کنندگان نمایشگاه گیم E3 2020 منتشر شده، حاکی از آنست که این رویداد به طور کامل لغو شده است. بزرگ ترین رویداد گیمینگ جهان که قرار بود در روز های 9 تا 11 ژوئن و در شهر لس آنجلس برگزار شود، با توجه به گستردگی شیوع ویروس COVID-19 برگزار نخواهد شد.

شرکت هایی که قرار بود در این رویداد شرکت کرده و محصولات یا فناوری های نوین خود را رونمایی کنند، باید از راهکار متداول این روزها، یعنی رویداد آنلاین با حضور محدود رسانه ها استفاده کنند. این راهکار پیش از این توسط شرکت های دیگری مانند مایکروسافت و AMD نیز اتخاذ شده بود.

پست های مرتبط

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود