معرفی کارت گرافیک EVGA GTX 1650 KO مجهز به چیپ ست های حافظه GDDR6

معرفی کارت گرافیک EVGA GTX 1650 KO مجهز به چیپ ست های حافظه GDDR6

کارت گرافیک EVGA GTX 1650 KO مجهز به چیپ ست های حافظه GDDR6 توسط کمپانی آمریکایی معرفی شد و کاربران می توانند این محصول مناسب برای اجرای بازی در وضوح تصویر Full HD را به سبد خرید خود اضافه کنند. عملکرد و کیفیت ساخت محصولات کمپانی EVGA بر هیچ کاربری پوشیده نیست و بسیاری از فناوری های جدید را می توانید در کارت گرافیک جدید مشاهده کنید.

طبق اعلام کمپانی سازنده، کارت گرافیک EVGA GTX 1650 KO GDDR6 می تواند سه برابر قدرت بیشتر نسبت به کارت گرافیک GTX 950 ارائه دهد که پیشرفت شگفت انگیزی را در طول زمان بسیار کوتاه نشان می دهد. همچنین عملکرد این محصول به میزان 70 درصد بالاتر از GTX 1050 اعلام شده و به همین دلیل EVGA ادعا می کند که محصول جدید آنها قدرت مناسبی برای اجرای بازی ها در وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل دارد.

خنک کننده به کار رفته در این محصول دارای دو عدد فن به همراه ساختار طراحی انحصاری پره ها است که سبب ایجاد شدت جریان هوای بیشتر و کاهش شدت نویز می شود. وجود چهار گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 با فرکانس کاری 2000 مگاهرتز و رابط حافظه 128 بیتی به کاربران این اطمینان را می دهد که قدرت کافی برای اجرای بازی های Open World در وضوح Full HD وجود دارد.

پهنای باند حافظه در این محصول برابر با 192 گیگابایت بر ثانیه است که به عنوان یک گزینه میان رده در سطح قابل قبولی قرار می گیرد. فرکانس کاری پردازنده گرافیکی TU117 با معماری تورینگ که در کارت گرافیک EVGA مورد استفاده قرار گرفته، در حالت بوست برابر با 1740 مگاهرتز اعلام شده است. با توجه به فرکانس بوست نسخه مرجع انویدیا می توان دریافت که کمپانی سازنده، اورکلاک به میزان 75 مگاهرتز را در دستور کار خود قرار داده است.

سینی فلزی پشت کارت گرافیک که به طور معمول در کارت های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد، در کارت GTX 1650 KO مشاهده می شود که علاوه بر تاثیر مثبت روی خنک کنندگی بهتر، از بروز آسیب به برد نیز جلوگیری به عمل می آورد. کمپانی سازنده برای انجام اورکلاک و اعمال تغییرات در سیستم خنک کننده، نرم افزار جدید EVGA Precision X1 را پیشنهاد داده که کار کردن با آن بسیار ساده و سریع است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد