فاینال فانتزی در قالب سریال لایواکشن به تلویزیون راه پیدا می‌کند

فاینال فانتزی که از سری بازی های بسیار محبوب با داستان منحصر به فرد محسوب میشود، قرار است به زودی به عنوان یک سریال در تلویزیون نمایش داده شود. دو شرکت سونی پیکچرز و Hivemind Productions همکاری خود را با استودیو اسکوئر انیکس برای توسعه و ساخت یک سریال تلویزیونی بر گرفته شده از این بازی اعلام کرده اند.

سریال تلویزیونی فاینال فانتزی در منطقه ای به نام Eorzea جریان خواهد داشت که جز 14 منطقه اصلی در سری بازی های فاینال فانتزی نیز محسوب میشود. قرار است در این سریال بسیاری از عناصری که گیمرها در بازی این مجموعه با آن آشنایی دارند روبرو شوند که از جمله این موارد باید به شخصیت های Chocobos و Cid اشاره کرد.

خبرهای حاکی از این دارند که سریال فاینال فانتزی در آستانه انتشار قسمت بعدی این فرنچایز که Shadowbringers نام دارد پخش خواهد شد. به گفته رئیس سونی پیکچرز، این سریال درباره تمام عناصر، شخصیت ها، محیط ها و مدل هایی است که در بازی با آنها برخورد داشته ایم و شخصیت های مهم و محبوبی مانند Cid و Chocobos را در این سریال شاهد خواهیم بود.

نویسندگان این مجموعه تلویزیونی، Ben Lustig و Jake Thronton خواهند بود و F.Brown، Sean Daniel و Dinesh Shamdasani به عنوان تهیه کنندگان این سریال معرفی شده اند. فاینال فانتزی در سال های نسبتا دور و در سال 2001 به عنوان یک فیلم انیمیشن منتشر شده بود که نتیجه عملکرد آن ناامید کننده بود.

منبع: gamespot

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند