مشخصاتی جدید از آیفون 11 و آیفون 11 مکس

بعد از معرفی آخرین پرچمداران اپل، این بار نوبت به آیفون 11 و آیفون 11 مکس در کنار آیفون 11R رسیده. با توجه به شایعات منتشر شده این بار نیز پرچمدارن جدید اپل در قالب سه گوشی هوشمند رونمایی خواهند شد. این در حالی می باشد که اپل پیش از نتوانسته موفقیت خوبی را برای آخرین پرچمداران خود به دست آورد.

در اخبار جدید منتشر شده، اطلاعات جالبی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند مشخص شده. یکی از تغییرات در نظر گرفته شده، استفاده از قابلیت Haptic Touch می باشد که قرار شده جایگزین یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های گوشی های هوشمند اپل یعنی 3D Touch شود. اطلاعات کاملی از این قابلیت جدید مشخص نشده اما اپل نوید کارآمد تر بودن این قابلیت به نسبت 3D Touch را داده.

اما یکی از اصلی ترین تغییرات در نظر گرفته شده، تعداد سنسور های دوربین اصلی استفاده شده برای پرچمداران جدید اپل می باشد. پیش از این شاهد استفاده از حداکثر دو سنسور برای دوربین های اصلی گوشی های هوشمند این شرکت بوده ایم. اما این بار آیفون 11 و آیفون 11 مکس قرار شده از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند شوند.

یک ستسور اصلی و یک سنسور تله فوتو به همراه یک سنسور فوق عریض، دوربین های اصلی سه گانه این دو گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد. آیفون 11 آر نیز از یک سنسور اصلی به همراه یک سنسور تله فوتو برای دوربین های اصلی دوگانه خود بهره خواهد برد.

بنا بر اخبار منتشر شده، اپل برای سنسور فوق عریض این گوشی های هوشمند، اقبلیت جدید Smart Frame را نظر گرفته که کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند فریم های تصویر خود را بصورت دستی تنظیم کند.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند