وین دیزل برای جشن 52 سالگی، دوج چارجر تیونینگ شده کادو گرفت

وین دیزل بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی در جشن 52 سالگی توسط کادویی که دوستانش برای او گرفتن شگفت زده شد. دوستان این بازیگر محبوب با هدیه ای ویژه 52 ساله شدن وین دیزل را جشن گرفتند.

دوج چارجر حتی برای کسانی که علاقه ای به خودرو ندارند هم جذاب است. حال در نظر بگیرید چارجر با تمام جذابیتش، با تیونینگ کاملی سفارشی سازی شده باشد. مطمئناً چنین خودرویی دل هر بیننده ای را می رباید چه برسد به وین دیزل که بارها در فیلم سریع و خشن پشت فرمان این خودرو هنرنمایی کرد.

وین دیزل با شخصیت Dominic Toretto در فیلم سریع و خشن به محبوبیت رسید. سری فیلم های سریع و خشن در 9 قسمت ساخته شده است که البته قسمت 9 این فیلم اکشن در سال 2020 بروی پرده نقره ای اکران می شود. اما بازگردیم به چارجر جذابی که وین دیزل هدیه گرفته است. این خودرو از دهه 70 میلادی جزء ماسل کارهای جذاب آمریکایی بود. این جذابیت حتی در طول این سال ها و با ورود سوپر اسپرت ها و هایپرکارها هم کم نشد. اما این چارجر یک نمونه استاندارد نیست. در زیر کاپوت این ماسکل کار یک موتور هشت سیلندر خورجینی 9 لیتری قرار گرفته است که همین موضوع می تواند این ماسل کار را به یک سوپر اسپرت تبدیل کند.

اما تمام داستان به حجم موتور این چارجر ختم نمی شود. جالب است بدانید که موتور 9 لیتری این خودرو می تواند قدرت وحشتناک 1650 اسب بخار را تولید کند. قدرتی که تنها از عهده هایپرکارها بر می آید. این قدرت عظیم توسط جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می شود. بدنه ای از جنس فیبرکربن، شاسی بهینه شده و کابین شخصی سازی شده از دیگر ویژگی های این چارجر استثنایی است.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر