اولین تیزر رسمی آنر 9 ایکس با دوربین های اصلی سه گانه

اولین تیزر رسمی آنر 9 ایکس امروز منتشر شد. با توجه به شایعاتی که پیش از این از این گوشی هوشمند میان رده شنیده بودیم، این تیز رسمی آنر 9 ایکس برخی از شایعات را تایید و برخی را تکذیب کرده. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده نه چندان ارزان قیمت خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی آنر 9 ایکس

پیش از این سری آنر گوشی های هوشمند هواوی، از آخرین پرچمداران خود یعنی آنر 20 و آنر 20 پرو رونمایی کرده بود. حال نیز احتمال حضور مدل استاندارد در کنار مدل پرو برای این گوشی های هوشمند میان رده جدید سری آنر نیز وجود دارد.

احتمال وجود مدل استاندارد و مدل پرو بی دلیل نیست. پیش از این اطلاعاتی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده توسط TENNA منتشر شده بود. با توجه به آن اخبار، این محصول از دو سنسور 48+2 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دوگانه خود بهره می برد. اما در تصویر جدید منتشر شده، همانطور که مشاهده می کنید، شاهد استفاده از دوربین های اصلی سه گانه ای می باشیم.

هواوی برای این گوشی میان رده خود نیز تلاش داشته تا از طراحی صفحه نمایشی بهره ببرد که کمترین میزان ناچ را داشته باشد. در آنر 20 و آنر 20 پرو شاهد استفاده از ناچ زیبای اینفینیتی O بودیم. برای این محصولات جدید نیز، طراحی دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته خواهد شد و صفحه نمایشی یکدست و بدون هیچ گونه ناچ و حاشیه ای را به شما تحویل می دهد.

اما در قسمت پشتی، محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی شود. این اتفاق شک ما را به سمت استفاده از این قابلیت در صفحه نمایش می کشاند. اما بهتر است بدانید، صفحه نمایشی از جنس IPS برای این گوشی میان رده در نظر گرفته خواهد شد و این صفحات نمایش قابلیت پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت در خود را ندارند.

با توجه به این اتفاق، هواوی همانند آنر 20 و آنر 20 پرو، برای آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو نیز از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت  دکمه پاور استفاده خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد