معرفی رسمی گوشی میان رده آنر ایکس 10 مکس

بعد از شایعات بسیار منتشر شده، بالاخره آنر ایکس 10 مکس به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بصورت رسمی منتشر شد. این اسمارتفون در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشته. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون میان رده.

مشخصات آنر ایکس 10 مکس

در همان ابتدا صفحه نمایش بزرگ این گوشی میان رده توجه شما را با خود جلب می کند. این اسمارتفون به صفحه نمایشی 7.09 اینچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده. صفحه نمایشی که از تکنولوژی RGBW بهره خواهد برد. بهره بردن از چنین تکنولوژی سبب می شود تا پنل IPS LCD در نظر گرفته شده برای صفحه نمایشی روشنایی بیشتری را ارئه کند که این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی 780 نیت (شمع) را خواهد داشت.

برای صفحه نمایش نیز ناچ واتردراپ در نظر گرفته شده است که در بریدگی خود سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را جای داده است. در قسمت پشتی نیز شاهد قرار دو سنسور می باشیم. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار سنسور ثانویه که اطلاعاتی ازش منتشر نشده، سنسور های دوربین دوگانه آنر ایکس 10 مکس را تشکیل می دهند.

اما یکی از جالب ترین اتفاقات این اسمارتفون میان رده در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. پردازنده قدرتمند دیمنسیتی 800 مدیاتک که عملکرد بسیار خوبی را از خود تا به امروز به نمایش گذاشته است، این گوشی هوشمند را همراه می کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به همراه باتری 5000 میلی آمپری قدرتمند در کنار شارژر 22.5 واتی مجهز به شارژ سریع اشاره کرد. آنر ایکس 10 مکس قرار است با قیمت پایه 269 دلار روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند