تست سرعت هواوی میت 30 پرو و میت 20 پرو

هواوی همواره جدیدترین پردازنده های خود را به همراه گوشی های سری میت خود روانه بازار کرده. این بار دو پرچمدار هواوی، یعنی میت 20 پرو و میت 30 پرو را برای تست سرعت در نظر گرفته ایم تا ببینیم کدامیک از دو پردازنده 7 نانومتری هواوی توانایی عملکرد بهتری را خواهند داشت.

هواوی همواره جدیدترین پردازنده های خود را به همراه گوشی های سری میت خود روانه بازار کرده. در ابتدا این شرکت توانست اولین پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 خود را بصورت رسمی رونمایی کند و بعد از آن این گوشی های هوشمند خانواده میت 20 این شرکت بودند که به چنین پردازنده قدرتمندی مجهز شدند.

هوای میت 30 پرو

بعد از آن دیگر خبری از پرازنده جدید هواوی نبود تا زمان رونمایی از آخری پرچمداران این شرکت یعنی گوشی های هوشمند خانواده میت 30. هواوی بار دیگر برای این گوشی های هوشمند از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری خود با نام Kirin 990 استفاده کرد.

در بنچمارک های گرفته شده از این پردازنده جدید مشخص شد که Kirin 990 به نسبت Kirin 980 توانایی عملکرد قدرتمند تر و البته سریع تری را دارد. سوای عملکر قدرتمند تر این پردازنده نمی توان از کاهش مصرف انرژی آن چشم پوشی کرد.

هواوی میت 20 پرو

در تست سرعت هواوی میت 30 پرو با پردازنده Kirin 990  میت 20 پرو با پردازنده Kirin 980. خواهیم داد که کدامیک از این پرچمداران، عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند