کانسپت هواوی نوا 5 / زیبای قدرتمند

هواوی نوا 5 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند سری نوا این شرکت بزودی رونمایی خواهد شد. شایعات منتشر شده از این گوشی هوشمند حال به ما توان در نظر گرفتن یک کانسپت پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند را داده است.

پیش از این نوا 4 اولین گوشی هوشمند هواوی بود که از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O بهره مند شده بود. شاید بسیاری تصور می کردند که نوا 5 نیز باید از چپنین ناچی برای صفحه نمایشی استفاده کند.

کانسپت هواوی نوا 5 زیباتر از همیشه

اما باید یگوییم که در کنار نوا 5 قرار است گوشی هوشمند دیگری با نام نوا 5I نیز رونمایی شود که این گشوی هوشمند گویا پیش بینی می شود از ناچ اینفینیتی O برای صفحه نمایش خود استفاده کند.

اما نوا 5 قصد دارد تا با استفاده از ناچ زیبای واتر دراپ همانند پی 30 پرو، از صفحه نمایش اولد استفاده کند تا قابلیت جذاب امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد.

با توجه به اینکه پیش بینی می شود این گوشی هوشمند از سری محصولات میان رده هواوی باشد، بهره بردن از چنین قابلیتی در صفحه نمایش که اکثرا در پرچمداران شاهد آن بوده ایم، اتفاق بسیار خوبی می باشد.

در قسمت پشتی نیز با اولین نگاه ما را به یاد هواوی پی 30 پرو می اندازد. دوربین های اصلی چهار گانه با معماری مربعی که سه سنسور بصورت عمودی و سنسور TOF در کنار این سنسور ها قرار گرفته است.

شاید این گوشی به عنوان یکی از محصولات میان رده هواوی در نظر گرفته شود ولی به احتمال خیلی زیاد قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده گران قیمت تر خواهد بود. باید منتظر رونمایی یک گوشی هوشمند میان رده و زیبا باشیم که در صورتی که رنگ بندی در نظر گرفته شده در این تصاویر نیز برای این محصول میان رده در نظر گرفته شود زیبایی های این گوشی هوشمند را تکمیل خواهد کرد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند