دوربین های اصلی هواوی پی 30 پرو قدرتمند تر از همیشه / قابلیت های جذاب با دریافت بروزرسانی

دوربین های اصلی هواوی پی 30 پرو بعد از رونمایی این گوشی هوشمند، توانستند بالاترین امتیاز را در میان سنسور های دوربین اصلی گوشی های هوشمند از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کنند. هرچند این اتفاق اعتراض سامسونگ را در پی داشت اما باید قبول کنیم که هواوی پی 30 پرو در عملکرد کلی سنسور های دوربین اصلی، قدرتمند ترین گوشی هوشمند حال و حاضر دنیا می باشد.

دوربین های اصلی هواوی پی 30 پرو با قابلیت های جذاب جدید

امروز کاربران هندی این گوشی هوشمند دومین آپدیت نرم افزاری پی 30 پرو را دریافت کرده اند. در بروزرسانی منتشر شده جدید سوای بهبود امنیت یکی از جالب ترین تغییرات اضافه شدن دو حالت جدید به دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشد.

ویدئو دوگانه و AR Measure دو قابلیت جدید اضافه شده به دوربین های اصلی این پرچمدار می باشند. یکی از قدرتمند ترین سنسور های دوربین اصلی این گوشی، سنسور زوم آن بود. ویدئو دوگانه به شما این امکان را می دهد تا همزمان توانایی ضبط ویدئو در حالت معمولی و زوم را با یکدیگر داشته باشید.

در ویدئوی منتشر شده نیز می توانید بصورت کامل قابلیت جذاب اضافه شده به سنسور های دوربین اصلی و نحوه عملکرد آن را مشاهده کنید.

اما قابلیت AR Measure نیز به شما امکان ثبت تصاویر سه بعدی بسیار با کیفیت و بهتری به نسبت گذشته را می دهد. در این قابلت سنسور های دروبین اصلی توانایی اندازه گیری طول خطوط، سطح سطوح، حجم شی و حتی ارتفاع فرد . حتی ارتفاع افراد متعدد در قاب تصویر را نیز به شما می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

رویداد Galaxy Unpacked دهم ژوئیه در پاریس برگزار خواهد شد

گلکسی نوت 9 با استفاده از یک رام سفارشی می‌تواند از ویژگی‌های Galaxy AI بهره ببرد

سیستم خنک‌کننده آیفون 16 برای وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بهینه می‌شود