هواوی واچ جی تی 2 به همراه گوشی های هوشمند میت 30 این شرکت رونمایی می شود

در حالی که همگان منتظر رونمایی گوشی های هوشمند میت 30 هواوی می باشند، مطلع شده ایم که واچ جی تی 2 قرار است به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت، به همراه این پرچمداران رونمایی شود. تا به امروز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گجت هوشمند منتشر نشده.به نسبت سری قبلی این ساعت هوشمند، هواوی واچ جی تی 2 از صفحه نمایش بزرگتری بهره مند خواهد شد. ظرفیت باتری 445 میلی آمپری به نسبت واچ جی تی، بهبود چشم گیری داشته (هواوی واچ جی تی به باتری 420 میلی آمپری مجمهز شده بود).

هوای این بار برنامه های سلامت ویژه ای را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته، اما هنوز مشخص نیست که دقیقا واچ جی تی 2 چه برنامه های سلامتی را با خود به همراه خواهد داشت.

همانطور که شاهد بودیم، اپل واچ سری 4 و سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به قابلیت کارآمد ECG مجهز شده بودند. این قابلیت که نخست اپل واچ سری 4 را همراهی کرد، توانست جان چندین نفر را از مرک حتمی نجات دهد.

هواوی هیچ خبری مبنی بر استفاده چنین قابلیتی برای ساعت هوشمند جدید خود اعلام نکرده. اما با توجه به استفاده رقیب دیرینه این شرکت سعنی سامسونگ از چنین قابلیتی، به احتمال زیاد شاهد حضور ECG برای ساعت هوشمند جدید هواوی نیز خواهیم بود.

هواوی واچ جی تی 2 قرار است در دو مدل اسپرت و کلاسیک رونمایی شود. باید منتظر بود و دید در کنار پرچمداران پر مدعا هواوی، این ساعت هوشمند به چه قابلیت های کارآمدی مجهز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد