هدفون بی سیم ایرپاد پرو اپل تعمیر پذیر نیست؛ امتیاز 0 از 10 کارشناسان iFixit

چندی قبل اپل نسل جدید هدفون های بی سیم خود را با نام ایرپاد پرو معرفی کرد. هدفون هایی که با ویژگی های جذاب، کاربران زیادی را به سمت خود می کشاند. اما در جدیدترین بررسی انجام شده توسط iFixit ، مشخص شد که ایرپاد پرو تعمیر پذیر نیست.

متخصصان iFixit نسل جدید ایرپاد را بررسی کرده اند تا تعمیر پذیری این گجت های پوشیدنی تازه از راه رسیده را آزمایش کنند. به گفته این افراد، ایرپاد پرو هم مانند دیگر ایرپادهای تولید شده غیر قابل تعمیر هستند. پدهای سیلیکونی ایرپاد پرو با اتصالات مخصوص و نبود قطعات و لوازم جانبی، باعث شده تا این هدفون های بی سیم در بخش تعمیرات غیر عملی و غیر اقتصادی باشند.

ایرپاد پرو اپل با طراحی جدید و قابلیت حذف نویز معرفی شد

این موضوع نشان از آن دارد که اگر گوشی های ایرپاد پرو شکسته یا خراب شود، یا باید آن را به فراموشی سپرد یا با نسخه ای دیگر جایگزین شود. همچنین به گفته iFixit اجزای تشکیل دهنده فناوری کاهش نویز باعث شده ایرپاد پرو تا یک سوم نسبت به نسل های قبلی خود سنگین تر باشد. لحیم کاری های اختصاصی و اتصالات خاص یکی دیگر از دلایل تعمیر نشدن این وسیله است.

متخصصان iFixit معتقد هستند، اپل با ساختاری متفاوت می توانست به راحتی قابلیت تعمیر پذیری ایرپاد پرو را بالا ببرد اما به هر دلیلی این کار را انجام نداده است. در نتیجه این وب سایت رتبه بندی تعمیر پذیری و نگه داری ایرپاد پرو را 0 از 10 در نظر گرفته است. کارشناسان بر این باورند که جداسازی و تعمیر ایرپاد پرو نه تنها برای کاربران معمولی بلکه برای افراد متخصص هم مشکل است.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد