افزوده شدن قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت به واتس اپ

واتس اپ این بار با دریافت بروز رسانی جدید قابلیت قفل گشایی توسط سنسور حسگر اثر انگشت را نیز خواهد داشت. پیش از این خبر مجهز شدن این پیام رسان به چنین قابلیت امنیتی منتشر شده بود و حال در نسخه جدید بروزرسانی شده، شما می توانید از این قابلیت جذاب بهره مند شوید. در ادامه به نحوه فعال سازی این قابلیت خواهیم پرداخت.

بدون شک در میان پیام رسان های موجود، واتس اپ امن ترین و قدرتمند ترین پیام رسان ممکن است. در حال حاضر نیز بیشترین میزان دانلود در میان نرم افزار های پیام رسان نیز به واتس اپ تعلق دارد. شاید تنها کشوری که این آمار برعکس می باشد کشور خودمان باشد که طرفداران تلگرام بسیاری دارد.

همانطور که گفتیم مدتی پیش واتس اپ از اضافه شدن این قابلیت امنیتی برای نسخه بروز رسانی شده این نرم افزار خبر داد. بعد از آن نسخه بتا چنین قابلیتی برای سیستم عامل های iOS منتشر شد و حالا نسخه نهایی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

برای فعال ساری این قابلیت تنها کافیست به بخش تنظیمات رفته و بعد وارد حساب شخصی و سپس حریم خصوصی شوید و در آن قسمت قل اثر انگشت را انتخاب کنید. . یا با زبان ساده تر بهتر است مراحل زیر را به ترتیب انچام دهید.

Settings > Account > Privacy > Fingerprint lock

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد