مقایسه طول عمر باتری و زمان شارژ آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

مقایسه طول عمر باتری و زمان شارژ آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس به ما نشان خواهد داد که کدامیک از این دو گوشی هوشمند عملکرد بهتری را در زمینه طول عمر و مدت زمان شارژ از خود نشان خواهند داد. در ادامه به مشخصات باتری های این گوشی های هوشمند و نیز شارژر در نظر گرفته شده آن ها خواهیم پرداخت.

سامسونگ برای گلکسی نوت 10 پلاس از باتری 4300 میلی آمپری بهره برد. استفاده از این باتری با توجه به صفحه نمایش 6.8 اینچی و نیز پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 که در کاهش مصرف انرژی تاثیر بسزایی دارد، طول عمر باتری خوبی را برای این گوشی هوشمند به ارمغان آورده است.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

آیفون 11 رو مکس نیز در مقایسه با گوشی های هوشمند پیشین این شرکت از باتری و شارژر قدرتمند تری بهره برده است. باتری 3969 میلی آمپری برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است. اما از اتفاقات خوشایند برای این پرچمدار شارژر آن می باشد. اپل برای اولین بار بعد از مدت ها که از شارژر 5 واتی معمولی بهره می برد، این بار شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع را برای گل سرسبد گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است.

آیفون 11 پرو مکس

مقایسه طول عمر باتری و مدت زمان شارژ شدن این دو گوشی هوشمند به خوبی نشان خواهد داد که کئدامیک از این دو گوشی عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد. همانطور که گفتیم نوت 10 پلاس به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره برده است. در طرف دیگر آیفون 11 پرو مکس نیز به پردزانده 7 نانومتری A13 بایونیک مجهز شده است.

پست های مرتبط

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد