گیم پلی لو رفته از بخش چند نفره Crash Bandicoot

یکی از کاربران یوتیوب ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم فاز آلفای یک بازی چندنفره را از فرنچایز Crash Bandicoot ببینیم.

یک تجربه چندنفره با کراش

شایعات در مورد عرضه یک Crash Bandicoot جدید در ماه های اخیر بسیار قوت گرفته است. محبوبیت این فرنچایز باعث شده که طرفداران دیگر صبر نداشته باشند، حتی گفته می شود که در طول جشن The Game Awards 2022 این عنوان ارائه می شود.

با تشکر از لیام رابرتسون، کاربری که خود را تاریخ ‌دان بازی‌های ویدیویی می ‌داند، از طریق ویدیویی در کانال یوتیوب خود، گیم ‌پلی عنوان چند نفره Crash Bandicoot را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته این کاربر همانطور که مدت هاست می دانیم، تیم Toys For Bob چندین پروژه مرتبط با Crash Bandicoot در حال توسعه داشتند، اما پس از انتقال استودیو به فعالیت های پشتیبانی در Call of Duty: Warzone، همه این پروژه ها لغو شدند.

همانطور که دراین ویدیو می بینیم، دیروز او بالاخره اطلاعات کافی به دست آورد تا بتواند یک گیم پلی چند نفره Crash Bandicoot را در حالت آلفا به نمایش بگذارد. این عنوان یک تجربه چند نفره را ارائه می کرد که در آن دو تیم باید با یکدیگر روبرو می شدند تا هر چه بیشتر میوه Wampa  را به دست آورند.

این عنوان تحت موتور Crash Bandicoot 4 در حال توسعه بود و گیم پلی بازی بسیار شبیه به عنوان مذکور بود و برخی از اضافات برای بازی با این ویژگی ها طراحی شده بود.

در نهایت، کاربر اشاره می کند که اخیراً در مرحله مفصل تری به ویدیوهای جدید دسترسی پیدا کرده است، اما اجازه انتشار آنها را ندارد. اما این مساله به لیام رابرتسون امیدواری می دهد که همچنان بتوانیم روزی این بازی چندنفره Crash Bandicoot را در قفسه فروشگاه ها ببینیم.

نظر شما در مورد فرنچایز کراش چیست؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند