لنوو جدیدترین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد

در حالی که چندی پیش در رویداد رسمی اپل در کنار رونمایی پرچمداران جدید این شرکت، شاهد رونمایی اپل واچ سری 5 نیز بودیم، یکی از اتفاقات کمی غافلگیر کننده قیمت بالای در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند بود. مدل معمولی این ساعت با قیمت 399 دلار و مدل دیگر با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت با قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد. حال جدیدترین ساعت هوشمند لنوو رونمایی شده اما با قیمتی غیر قابل مقایسه با اپل واچ سری 5.

صقحه نمایش 1.3 ایدنچی برای این گجت هوشمند در نظر گرفته شده. طراحی منحنی شکل صفحه نمایش به گونه ای می باشد که از زاویه های مختلف امکان دیدن ساعت و دیگر اعلان های موجود در صفحه نمایش وجود داشته باشد.

قابلیت های معمولی که یک ساعت هوشمند باید با خود به همراه داشته باشد را ساعت هوشمند Carme لنوو نیز دارد. از جمله نشان دادن تماس، پیام ها و اعلان ها به همراه برخی برنامه های تناسب اندام معمولی که حتی در دستبند های هوشمند هم نیز می توانیم شاهد باشیم.

لنوو سنسور ضربان قلب را هم برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته. پشتیانی از استاندارد ضد آب بودن IP68 سبب شده تا امکان استفاده از این ساعت هوشمند برای ورزشکاران و در شرایط مختلف آب و هوایی نیز وجود داشته باشد. باتری 200 میلی آمپری نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشد.

قابلیت یافتن گوشی در صورت عدم اطلاع از محل آن توسط این ساعت هوشمند ممکن می باشد. پیش از این چنین قابلیت مشابه اما کابردی را در برخی گجت های هوشمند نیز دیده بودیم. این ساعت هوشمند با قیمت خیلی ارزان 50 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !