شیائومی می A3 میان رده ای بین المللی

در حالی که آخرین بار شاهد رونمایی گوشی های هوشمند جدید میان رده سری CC شیائومی، یعنی شیائومی می CC9 و می CC9e بوده ایم، این بار شاهد انتشار تصاویر لایوی از شیائومی می A3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت می باشیم.

سری CC گوشی های هوشمند میان رده شیائومی، برای بازار چین تولید شده بود اما شیائومی می A3 قرار است برای فروش در بازار جهانی روانه بازار شود.

با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده شده، این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی زیبا با ناچ بسیار کوچک واتر دراپ مانندی بهره خواهد برد. با توجه به اخبار منتشر شده، صفحه نمایش 6.08 اینچی آمولد برای این محصول میان رده جدید در نظر گرفته شده. استفاده از صفحه نمایش اولد باعث شد تا همچون یک پرچمدار، این گوشی میان رده از قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش خود بهره مند شود.

در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از سه سنسور برای دوربین های اصلی سه گانه می باشیم. هنوز اطلاع دقیقی از سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند منتشر نشده اما پیش بینی می شود، در میان سه سنسور دوربین اصلی از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده شود. به احتمال زیاد برای سنسور دوربین سلفی قرار گرفته در بریدگی ناچ صفحه نمایش نیز سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

باتری 4030 میلی آمپری و پردازنده میان رده اسنپدراگون 665 از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. هرچند شایعات پیش از این خبر مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 730 را برای این گوشی هوشمند میان رده داده بودند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد