سال آینده منتظر بازی A Quiet Place باشید

اگر که به بازی هایی که در سال های اخیر ساخته شده است دقت کنیم، می بینیم که سبک بقا بسیار رشد کرده و انگار که در حال همه گیر شدن است و حالا برای خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاهکاری مانند The Last Of Us تاثیر خودش را بخوبی بر این صنعت گذاشته است، تاثیری که کاملا بر این صنعت قابل لمس است. حالا می خواهیم این خبر خوب را بدهیم که یک بازی با اقتباس از فیلم A Quiet Place قرار است در سبک بقا ساخته شود.

شوکی برای سبک ترسناک

سال 2018 زمانی برای پیدایش یکی از خاص ترین عنوان های سبک ترسناک و دلهره بود، فیلمی که با بودجه ای شخصی و بسیار اندک ساخته شده بود. کارگردانی این عنوان بر عهده John Krasinki بود که نقش اول را هم در این فیلم برعهده داشت. فیلم A Quiet Place به یکباره در میان عنوان های ترسناک خوش درخشید و حتی الگوی رفتاری برای عنوان های این سبک شد. موفقیت یک مکان ساکت تا جایی پیش رفت که عنوان موفقی مانند Bird Box هم برداشت ها و الهامات خود را از این اثر ویژه داشت. اما هیچ گاه موفقیت A Quiet Place در هیچ عنوان دیگری تکرار نشد.

سکوت را رعایت کن

ساخت بازی یک مکان ساکت خبر بسیار هیجان انگیزی بود اما متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد این پروژه وجود ندارد که بتوانیم آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. تنها چیزی که مشخص شده اینست که داستان این بازی از دو فیلم A Quiet Place یا A Quiet Place Part II  فراتر نخواهد رفت و قرار است داستانی تعریف نشده از این دنیا را برای گیمرها تدارک ببیند، یعنی انتظار نداشته باشید که خانواده ابوت را در این بازی ملاقات کنید.

بعضی از شایعات این را بیان می کنند که حتی سبک بازی هنوز دقیقا مشخص نیست، در حقیقت دنیای A Quiet Place انقدر کشش دارد که می شود هر چیزی را از دل آن بیرون کشید. هیولاهای سریع داخل بازی پتانسیل یک بازی اکشن را می توانند داشته باشند، یا رعایت سکوت برای گیر نیافتادن به چنگ هیولاها کاملا می تواند یک بازی مخفی کارانه فوق العاده را فراهم کند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم iLLOGIKA به عنوان توسعه دهنده با این اثر سینمایی چه خواهد کرد، Saber Interactive هم قرار است انتشار این عنوان را انجام دهد.

به شخصه آرزوی موفقیت برای این پروژه را دارم و امیدوار هستم اثری قابل ارزش برای گیمرها ساخته شود.

پست های مرتبط

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند