امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۱۱:۱۳

بازی Marvel’s Wolverine در تاریخ 15 سپتامبر 2026 برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود

امروز خبر جدیدی از بازی Marvel’s Wolverine داریم! ظاهراً استودیو Insomniac Games قصد ندارد طرفداران را بیش از این منتظر نگه دارد و در پستی کوتاه و صریح در شبکه‌های اجتماعی رسمی خود اعلام کرد که بازی Marvel’s Wolverine در تاریخ 15 سپتامبر 2026 برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

استودیو Insomniac Games در ابتدای پیام خود نوشت: «برویم سر اصل مطلب» و سپس تاریخ انتشار را اعلام کرد. هرچند اینکه سرانجام تاریخ عرضه یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال پلی‌استیشن 5 یعنی Marvel’s Wolverine مشخص شده خبر بسیار خوبی هست، اما کمی عجیب به نظر می‌رسد که چرا این خبر دو هفته پیش و در جریان اولین رویداد State of Play سال 2026 سونی اعلام نشد.

برخی شاید حدس بزنند که سونی نمی‌خواسته بازی Marvel’s Wolverine توجه‌ها را از اخبار مربوط به God of War منحرف کند. اما با توجه به اینکه بازسازی‌های معرفی‌شده هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند و همچنین واکنش‌ها به بازی جدید Sons of Sparta چندان پرشور نبوده، به نظر می‌رسد اضافه شدن خبر تاریخ انتشار Marvel’s Wolverine به فهرست اعلامیه‌های آن رویداد، تأثیر چشمگیری بر بازخورد کلی نمی‌گذاشت.

با این حال، دست‌کم اکنون می‌دانیم چه زمانی باید منتظر عرضه Marvel’s Wolverine باشیم. این بازی فعلاً همچنان در بازه زمانی وعده‌داده‌شده پاییز 2026 منتشر خواهد شد. از زمان اعلام این بازه انتشار تاکنون، نه گیم‌پلی جدیدی از بازی دیده‌ایم و نه جزئیات رسمی تازه‌ای شنیده‌ایم. بنابراین شاید اعلام این تاریخ انتشار نشانه‌ای باشد از اینکه به‌زودی اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.

Wolverineدرست پیش از برگزاری State of Play، استودیو Insomniac Games اشاره کرده بود که در بهار 2026 اطلاعات بیشتری درباره Marvel’s Wolverine منتشر می‌شود. هنوز به بهار نرسیده‌ایم، بنابراین این اعلام تاریخ می‌تواند صرفاً تلاشی برای آرام نگه داشتن کنجکاوی پلیرها تا زمان انتشار بازی Saros باشد و همچنین پاسخی به نگرانی کسانی باشد که اگر تا پایان آوریل 2026 حتی تاریخ انتشار مشخصی اعلام نمی‌شد، ممکن بود نسبت به عرضه بازی در همین سال هم تردید کنند.

از زاویه‌ای دیگر، شاید این خبر خوش از تاریخ انتشار Marvel’s Wolverine برای جلب توجه پلیرها و دور کردن تمرکز آن‌ها از این باشد که سونی تنها چند روز پیش استودیو Bluepoint Games را تعطیل کرد. این تصمیم را می‌توان نتیجه سوءمدیریت مدیران ارشد شرکت از جمله جیم رایان که اکنون بازنشسته شده و مدیریت فعلی هرمن هولست دانست.

ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با بازی‌ها و سایر اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد بازی Marvel’s Wolverine چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *