تصاویر منتشر شده از کارت گرافیک های MSI GTX 1660 SUPER

به زودی کارت گرافیک های مبتنی بر GTX 1660 SUPER معرفی می شود و شرکای انویدیا هم به انتشار تصاویر و مشخصات کارت های خود پردازخته اند. ام اس آی هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر صنعت گیم، تصاویر کارت های مبتنی بر GTX 1660 SUPER را منتشر کرده است.

دو سری از کارت های MSI که برای میانرده های این شرکت بیشتر خودنمایی کرده اند مدل های GAMING X و VENTUS هستند. البته ام اس آی مدل VENTUS را با نام VENTUS XS روانه بازار می کند. از جعبه هر دو کارت می توان متوجه شد که کارت های جدید انویدیا طبق شایعات منتشر شده از 6 گیگابایت حافظه تصویری GDDR6 استفاده می کنند که با بهینه سازی هایی همراه است. هر دو کارت با اورکلاک کارخانه ای همراه هستند تا با خنک کننده شخصی سازی شده قدرتمند، پایداری را در فرکانس های بالا ارائه دهند.

هر دو کارت گرافیک یعنی MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X و MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS از یک کانکتور 8 پین برق، بک پلیت و خروجی تصویر HDMI و سه DP استفاده می کنند.

بر اساس اخباری که دیروز منتشر شد، مشخصات دقیق کارت GTX 1660 SUPER در بسیاری از موارد مشابه GTX 1660 است با این تفاوت که حافظه تصوری استفاده شده در مدل SUPER با سرعت بیشتر و احتمالا پهنای باند بیشتر، قدرتی نزدیک به GTX 1660 Ti را تولید می کند. سرعت حافظه تصویری در GTX 1660 SUPER حتی نسبت به GTX 1660 Ti هم بیشتر است اما با توجه به هسته های پردازشی کمتر، نمی توان قدرت کلی کارت را بالاتر از GTX 1660 Ti دانست.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟