مادربرد هیولای WS WRX80 ام اس آی میزبانی برای پردازنده های Threadripper PRO

شرکت تایوانی ام اس آی اعلام کرد که با مادربرد پرچمدار WS WRX80 آماده میزبانی از پردازند های AMD Threadripper PRO است. این مادربرد که در واقع برای پردازنده های آتی Threadripper PRO 5000WX آماده شده، قادر به پشتیبانی از پردازنده های Threadripper PRO 3000WX با استفاده از سوکت sWRX8 هم است.

در نگاه اول این مادربرد E-ATX با دو کانکتور 8 پین تامین برق پردازنده، هیت سینک بزرگ، هفت اسلات کارت و 8 اسلات رم، کاملا خودنمایی می کند. سوکت sWRX8 که قادر به پشتیبانی از پردازنده های ورک استیشن AMD است، توسط 8 اسلات رم احاطه شده است تا در نهایت 2 ترابایت رم DDR4 از نوع ECC یا غیر ECC را به کار گیرد. ام اس آی برای مادربرد WS WRX80 یک PCB با کیفیت و گران 14 لایه با دو برابر مس بیشتر را در نظر گرفته است تا تمرکز بروی عملکرد بالای قطعات مختل نشود.

پردازنده های Threadripper PRO 5000WX و Threadripper PRO 3000WX که با سوکت sWRX8 سازگار هستند، می توانند قدرت تصفیه شده را از طریق یک مدار رگولاتور ولتاژ 11 فاز دیجیتال از نوع 105 آمپر به دست آورند. هفت اسلات PCIe از نوع PCI-Express 4.0 x16 هستند که همگی توسط پردازنده مدیریت می شوند و البته رابط تمام این اسلات ها کامل و از نوع x16 است. برای اطمینان از تامین برق این اسلات ها دو کانکتور 6 پین دیگر هم در زیر برد قرار گرفته اند.

در سمت راست مادربرد WS WRX80 هیت سینکی یکپارچه دیده می شود که در زیر آن دو درگاه M.2 با رابط PCI-Express 4.0 x4 قرار گرفته است. سایر گزینه های ذخیره سازی شامل دو پورت U.2 و هشت پورت SATA شش گیگابیت بر ثانیه است. گزینه های شبکه هم شامل دو پورت 10 گیگابیت و 2.5 گیگابیت و همچنین شبکه بی سیم Wi-Fi 6E با بلوتوث 5.2 است. در بخش پنل I/O هم می توان انتظار پورت های USB 3.2 Gen 2×2 با سرعت 20 گیگابیت در ثانیه را داشت. با نزدیک شدن به زمان ورود به بازار پردازنده های Threadripper PRO 5000WX خبرهای بیشتری از این سری از مادربردها و البته این مادربرد در اختیار شما کاربران قرار خواهیم داد.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند