ماد جدید برای Cyberpunk 2077 جلوه Ray Tracing را دگرگون می کند

درحال حاضر شرکت CD Projekt Red بخاطر انتشار بازی Cyberpunk 2077 بشدت تحت فشار است. از یک طرف گله و شکوه های هوادارانی که سال ها منتظر این عنوان بودند و از طرف دیگر شکایت سرمایه گذاران که صبرشان به سر آمده. باگ های بی رحم این بازی طاقت هر گیمر صبوری را سر می آورد و حتی تجربه بازی را از حالت نرمال خارج کرده است. اما اگر برای لحظه ای باگ های فراوان سایبرپانک را کنار بگذاریم به یک واقعیت مهم می رسیم که سایبرپانک از لحاظ گرافیکی بسیار برجسته است.

یک بازی و هزار باگ

بسته های زیادی تا به حال برای Cyberpunk 2077 منتشر شده که سعی داشته اند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند. دیر یا زود مشکلات این بازی جهان باز رفع می شود و ما به چهره اصلی آن مواجه خواهیم شد. یقینا چهره اصلی و بدون عیب سایبرپانک 2077 بسیار منحصربه فرد و زیبا خواهد بود.

در حال حاضر باگ های زیادی در بازی وجود دارد، از فیزیک مشکل دارد تا تداخل انیمیشن ها و خراب شدن ماموریت ها که حالا کوهی از مشکل را برای سایبرپانک بوجود آورده.

زحماتی که دیده نشد

Cyberpunk 2077 با ارائه Ray Tracing بسیار با کیفیت به راحتی خود را از بازی های حال حاضر جدا می کند اما مشکلات فراوان این عنوان باعث شده فرصت عرض اندام را نداشته باشد.

بافت های استفاده شده در بازی بسیار با کیفیت هستند و نورپردازی های درخشان آن جلوه سایبرپانک را کاملا از نسل هشتم جدا می کند. مدلسازی های کاراکترهای اصلی با جزئیات فراوانی همراه هستند که گاهی به اندازه یک دموی از پیش رندر شده زیبایی دارند.

طراحی نایت سیتی به زیبایی تمام کار شده است و می توانید ساعت ها در آن قدم بزنید و از دیدن یک شهر خیالی لذت ببرید. بازی از لحاظ هنری هم از یک همبستگی بسیار خوب استفاده می کند و همه چیز به خوبی کنار هم قرار گرفته است.

ماد های گرافیکی

از زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 چند ماد گرافیکی برای آن ساخته شده است که هر کدام جلوه های متفاوتی را برای بهبود بازی اضافه کردند. اما یک ماد جدید توسط ساخته شده که دست روی نقطه قوت بازی یعنی ری تریسینگ می گذارد. این ماد توسط مادساز Romelsalwi ساخته شده است.

در حقیقت این ماد باعث می شود شما عملکرد بسیار بهتری از Ray Tracing دریافت کنید. این ماد برای نسخه رایانه های شخصی Cyberpunk 2077 ساخته شده است.

در پایان باید بگوییم که اعتبار فعلی سی دی پراجکت بشدت به خطر افتاده است و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی در انتظار آن ها خواهد بود، اما مشخص ترین چیز برای آن ها پایان دادن به تمام این مشکلات است .

یعنی روزی فرا خواهد رسید که با خیال راحت بتوانیم در خیابان های Night City قدم بزنیم؟

پست های مرتبط

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند