سریال تلویزیونی The Elder Scrolls در Netflix در حال تولید است

هر کسی که به بازی های نقش آفرینی علاقه داشته باشد اسم The Elder Scrolls را شنیده است یا اینکه آن را تجربه کرده است. تاد هاوارد کاری انجام داده که همیشه ماندگار بوده و هنوز هم به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد. حالا اگر متوجه بشوید که قرار است یک سریال با اقتباس از The Elder Scrolls ساخته شود، چه احساسی خواهید داشت؟

به نظر نوبت به The Elder Scrolls رسیده

اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم عنوان های زیادی را می بینیم که از دنیای بازی به سینما پا گذاشته اند، گاهی موفق بوده اند و گاهی مخاطبان خود را نا امید کرده اند. در یک سال اخیر روند ورود بازی ها به سینما خیلی سرعت گرفته و حتی شاهد ورود گرالت آف ریویا به مجموعه های تلویزیونی بودیم. عنوان The Witcher یکی از محبوب ترین بازی های نقش آفرینی بود که فصل اول سریال آن ساخته شد و توانست به یک موفقیت نسبی دست پدا کند.

سال پربار برای Netflix

همانطور که اشاره کردیم عنوان های زیادی اعلام کرده اند که به سینما وارد شوند، در چند وقت اخیر خبر ساخت اقتباس هایی مانند،Uncharted ، The Last of Us ، Borderlands ، Brothers in Arms ، Resident Evil ، Assassin’s Creed ، Metal Gear Solid  و حتی Halo را شنیده بودیم. حالا هم ماجرای اژدهای باستانی قرار است برای شبکه نتفلیکس ساخته شود، طبق صحبت هایی که در گوشه و کنار انجام شده در مورد سریال The Elder Scrolls شده، برای ساخت این سریال به بودجه ای مانند The Witcher  احتیاج است.

چراغ سبز Bethesda

بتسدا در حال حاضر بر روی بازی The Elder Scrolls IV کار می کند و هنوز نمایش خاصی هم از این عنوان نداشته است. از نظر بتسدا ، ساخت یک مجموعه تلویزیونی بر اساس Elder Scrolls نیز منطقی خواهد بود چون بازی The Elder Scrolls VI  نیز در دست ساخت است. تصور کنید هم سریال و هم بازی در یک سال منتشر شوند و موج عظیمی از مخاطبان این عنوان را سیراب کند، یقینا بسیار فوق العاده خواهد بود.

اگر این گمانه زنی ها درست باشد ممکن است برای مدت طولانی منتظر بمانیم تا از این اثر رونمایی شود. بتسدا در حال حاضر بر روی Starfield کار می کند و احتمالا سال آینده هم آن را منتشر می کند. معمولا بتسدا برای معرفی عنوان های جدید خود یک بازه زمانی سه ساله را در نظر می گیرد و ما هم طبق این تئوری انتظار داریم The Elder Scrolls VI را در سال 2024 ببینیم.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند