اوپو A16 با قیمتی ارزان و مشخصات قابل قبول معرفی شد

سری گوشی های هوشمند میان رده اوپو شاید آنطور که باید و شاید در بازار ایران شناخته شده نیستند، اما این برند چینی تا به امروز با عملکرد بسیار خوبش توانسته است فروش چشم گیری را در بازار های فروش جهانی داشته باشد. در میان اسمارتفون های میان رده این شرکت، شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت ارزان و مقرون بصرفه ای را با خود به همراه داشتند. اپو A16 یکی از این گوشی های هوشمند میان رده می باشد که امروز بصورت رسمی معرفی شد.

بدون شک از یک اسمارتفون ارزان قیمت نباید توقع بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی را داشته باشیم. این اسمارتفون هم در نمای رو به رویی به صفحه نمایشی با ابعاد 6.52 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده است. برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ واتردراپ یا قطره ای استفاده شده که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالای و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که در بریدگی مستطیلی شکل کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و مونوکروم، سنسور های دوربین سه گانه اوپو A16 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این اسمارتفون به پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو G35 مجهز شده است (توقع عملکرد بالایی را نباید داشت ولی برای بازی های سبک عملکرد خوبی خواهد داشت). باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده نیز نوید طول عمر مفید بسیار خوب و قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی می دهد. اوپو A16 با قیمت مناسب و ارزان قیمت 140 دلاری روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد