اوپو A94 5G معرفی شد / طراحی پرچمدار گونه، مشخصات قابل قبول

اوپو توانسته تا به امروز با معرفی گوشی های هوشمند میان رده مناسب که البته قیمت مقرون بصرفه ای را به همراه داشتند، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. امروز نیز شاهد رونمایی اوپو A94 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. این اسمارتفون میان در برخی از موارد از جمله صفحه نمایش و طراحی در نظر گرفته شده، مشخصات در حد و اندازه های یک پرچمدار را با خودش به همراه داشت. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده.

مشخصات اوپو A94 5G

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این اسمارتفون میان رده طراحی پرچمدار گونه را با خودش به همراه داشت. در نمای رو به رویی اوپو A94 5G به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ جذاب و دوست داشتنی اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی و قدرتمند 48 مگاپیکسلی به  همراه سنسور 8 مگاپیسلی از نوع فوق عریض با زاویه دید گسترده در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو A94 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما، این گوشی هوشمند به یکی از بهتری پردازنده های شرکت مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 800U مجهز شده. بهره بردن از این پردازنده قدرتمند سبب شده تا در کنار عملکرد خوب، اوپو A94 5G توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار باتری با میزان ظرفیت 4310 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 30 واتی شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد