دوربین سلفی مخفی در صفحه نمایش اوپو / تکنولوژی جدید در حذف ناچ

تمام شرکت های تولید کننده عرصه گوشی های هوشمند از ابتدا تلاش داشته اند ، تا میزان حاشیه در صفحه نمایش محصولات خود را به حداقل میزان ممکن برسانند. باید گفت که سامسونگ و هواوی و حتی شرکت های دیگری چون شیائومی و اوپو توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. اما این بار تکنولوژی جدید دوربین سلفی مخفی در صفحه نمایش را اپو به نمایش گذاشته است.

دوربین سلفی مخفی در صفحه نمایش جذاب ترین تکنولوژی

پیش از این شاهد ناچ های زیبای اینفینیتی o بودیم که تنها از یک حفره برای قرار گیری محل دوربین سلفی استفاده می کرد و دیگر هیچ گونه ناچ و حاشیه ای را مشاهده نمی کردیم که صفحه نمایشی یک دست و زیبا را ارائه می کرد. بعد از آن بسیاری از شرکت ها به استفاده از دوربین های سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ از صفحه نمایش رو آوردند.

اوپو اف 11 پرو  و اوپو رنو به همراه اوپو رنو 10 ایکس زوم از جمله گوشی های هوشمند این شرکت بودند که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده بودند. اما این بار باید گفت شاهد اختراع جدیدی از اوپو خواهیم بود.

اوپو در صفحه رسمی خود در توییتر پستی را منتشر کرده که صفحه نمایش گوشی هوشمندی را نشان می دهد که هیچ گونه ناچ و بریدگی در آن دیده نمی شود. چنین اتفاقی شک ها را به سمت استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می برد. اما نکته جالب همینجاست در هنگام استفاده از دوربین سلفی نیز هیج سنسور پاپ آپی مشاهده نمی شود.

پیش از این نیز شایعاتی از تکنولوژی جدید استفاده از دوربین سلفی در صفحه نمایش بدون نیاز بریدگی و استفاده از ناچ های موجود را شنیده بودیم. شاید توقع داشتیم شرکتی چون سامسونگ از این قابلیت رونمایی کند. اما اوپو پیش قدم شده و حال شاید ندانیم در چه تاریخی شاهد رونمایی این گوشی هوشمند خواهیم بود  اما می دانیم اوپو به این تکنولوژی دست پیدا کرده است.

منبع: techradar

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند