ویدئو آنباکس ردمی K20 پرو / قاتل پرچمداران و ارزان قیمت ترین پرچمدار

ردمی K20 پرو بعد از رونمایی و قیمت فوق العاده مناسب در نظر گرفته شده، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. اما حال تصمیم گرفته ایم تا به روال هر دوشنبه ویدئو آنباکس ردمی K20 پرو را در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز وب سایت بنچیمو قرار دهیم.

لحظه ای تصور کنید، یک گوشی هوشمند با دوربین های اصلی سه گانه قدرتمند در کنار صفحه نمایش بدون ناچ به لطف استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ و پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 که می توانید بالاترین مدل این گوشی هوشمند را تنها با قیمت 434 دلار خریداری کنید.

اگر لحظه ای به قیمت های پرچمدارانی چون سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و آیفون ایکس اس مکس دقت کنید، باید گفت که پرچمدار ردمی را رایگان خریداری می کنید.

این گوشی هوشمند با توجه به قیمت فوق العاده مناسب و مقرون بصرفه خود با آغاز پیش فروشش توانست، در مدت زما کمتر از دو ساعت به رکورد بی نظیر فروش 200 هزار دستگاهی برسد.

چنین میزان فروشی برای غول های قدرتمند بازار فروش چون سامسونگ و هواوی زنگ خطری جدی به حساب می آید. شیائومی پیش از این هم با فروش فوق العاده پوکوفون اف 1 نشان داده بود که در زمینه فروش گوشی های هوشمند خود در بازار جهانی تخصصی بالایی دارد.

در کنار تمام مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده، طراحی بسیار چشم نواز این گوشی هوشمند، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. دو رنگ خاص ابی و قرمز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. پیشنهاد می کنیم تا ویدئو آنباکس ردمی K20 پرو را مشاهده کنید تا بیشتر از زیبایی و مشخصات فنی قدرتمند آن لذت ببرید.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !